فرمانده سپاه امام رضا (ع):

حضور پرشور مردم در انتخابات عملیات روانی ـ رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم عملیات روانی-رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند زیرا ردپای سوء استفاده دشمنان از مردم و این نظام را در تحقق نیافتن مشارکت حداکثری برای این رویداد بزرگ مردمی می‌بینیم.

 

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم رونمایی از خودرو ولف به‌همت مخترعان مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید محمود تقی‌پور مشهد با اشاره به انتخابات پیش رو و نگرش غربی‌ها به دموکراسی گفت: یکی از ادعا‌های دروغین غربی‌ها ادعای داشتن دموکراسی است، ولی واقعیت اینجاست که دو مشکل اساسی در ارتباط با این ادعای مکاتب غربی وجود دارد.

وی افزود: نخستین ایراد اینجاست که ادعای دموکراسی اینگونه مجامع همیشه تحت تأثیر عملیات روانی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  ادامه داد: مشکل دوم پشت صحنه این ادعاست، بدان معنا که همواره هسته و جمع خاصی بر این ظاهر فریبنده سلطه دارند؛ به‌عبارت دیگر در عمق خود و در پوشش این ادعا همیشه هستند کسانی که مسیر را به نفع خود مدیریت می‌کنند.

سردار نظری بیان کرد: همین مدعیان به ظاهر دموکراسی در باطن از حکومت‌هایی حمایت می‌کنند که به هیچ وجه همین ظاهر به اصطلاح دموکراسی را هم ندارند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه به برکت ۴۲ سال مردم سالاری دینی به قوت نظام اسلامی نقش مردم را به معنای حقیقی کلمه می‌بینیم، افزود: در ذات نظام مقدس اسلامی مردم نقش دارند؛ بنابراین دو جنبه مردمی بودن و اسلامیت در ذات نظام ما مشهود است.

سردار نظری بیان کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، زیرا ردپای سوء استفاده دشمنان از مردم و این نظام را در تحقق نیافتن مشارکت حداکثری برای این رویداد بزرگ مردمی می‌بینیم؛ بنابراین این رویداد صرف انتخاب یک فرد نیست، بلکه ورای انتخاب یک‌فرد است.

انتهای // ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار