بیش از هزار نفر در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر شرکت کردند

آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر به همت جهاد دانشگاهی استان و با شرکت هزار و ۸۶ نفر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: آزمون علمی کتبی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس از ساعت ۹ تا ۱۱ امروز برگزار شد.

عارفه سلیمی افزود: هزار و ۷۵۹ نفر برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده بودند که با غیبت ۶۷۳ نفر، تعداد شرکت‌کنندگان به هزار و ۸۶ نفر رسید.

او ادامه داد: پس از قبولی در آزمون کتبی، مدارک داوطلبان مطابق با الزام‌های قید شده در متن دفترچه راهنما بررسی می‌شود و سلامت جسمانی و روانی و شایستگی‌ها و توانمندی‌های آنان ارزیابی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سلیمی با اشاره به اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر است، بیان کرد: این پذیرفته شدگان به صورت قراردادی در نیروگاه اتمی استخدام می‌شوند.

 مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: این آزمون دو ساعته با مجوز و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری صندلی‌ها و استفاده از ماسک و ضدعفونی محیط برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

متقاضیان آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر از ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت دو هفته از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.