۲ تروریست داعشی عامل بمب‌گذاری در مسیر زائران کربلا دستگیر شدند

نیرو‌های امنیتی عراق ۲ تروریست داعشی را که در بمب‌گذاری در مسیر حرکت زائران به سمت کربلای معلی در جنوب استان بغداد دست داشتند، دستگیر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد دو تروریست داعشی که در بمب‌گذاری در منطقه «اللطیفیه» در جنوب استان بغداد و در مسیر حرکت زائران به سمت کربلای معلی مشارکت داشتند دستگیر شده اند.

نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: در راستای تلاش‌های مستمر برای پیگرد عناصر تروریستی و خشکاندن منابع تروریسم، نیرو‌های اطلاعات وزارت کشور موفق شدند ۲ تروریست تحت تعقیب و وابسته به گروهک تروریستی داعش را دستگیر کنند. این دو تروریست دعشی در چندین عملیات بمب‌گذاری در بوستان‌های شهر اللطیفیه در مسیر حرکت زائران به سمت کربلای معلی مشارکت داشتند.

نهاد اطلاعات سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) نیز اعلام کرد که یک نقشه تروریستی بزرگ را در استان الانبار ناکام گذاشته است.

الحشد الشعبی اعلام کرد: نهاد اطلاعات الحشد الشعبی موفق شد تعداد زیادی بمب دستی و مواد منفجره را که برای استفاده علیه واحد‌های نظامی و شهروندان در الخالدیه در منطقه البویالی استان الانبار آماده شده بود، کشف و خنثی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار