بسته انتخابات شوراها؛

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات شوراها/ شهر رنگ و بوی انتخابات می دهد

آخرین خبرها و شنیده های انتخاباتی شوراها در استان زنجان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور، امروز ۲۰ خرداد ماه در استان زنجان نیز آغاز شده است.
 با توجه به شیوع ویروس کرونا تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها  با شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته انجام می‌شود و بازار تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داغ داغ است.
 
با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا نامزدها تلاش می کنند تا به شکل های مختلف در میان رقبا خودی نشان دهند.
 
اینجا همه منتظر روز واقعه اند، انتخاباتی که روز سرنوشت سازی برای آینده کشورمان ایران محسوب می شود.
 

رقابت داوطلبان  در فضای مجازی



حالا که کرونا فرصت برگزاری جلسات حضوری و مراسمات باشکوه و پر زرق و برق را از کاندیدا سلب کرده هرکدام از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی اقدام به راه‌اندازی گروه‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند و هواداران آن‌ها نیز در اقشار مختلف با راه اندازی کمپین‌ و هشتک حمایت خود را از نامزد‌ها اعلام می‌کنند.
 

رصد فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان شوراها

محمدی دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از رصد کامل فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها خبر داد و گفت: با تخلفات انتخاباتی قاطعانه برخورد خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی گفت: داوطلبان اجازه برگزاری نشست‌های تبلیغاتی در محیط‌های مسقف را ندارند و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.