رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد خبر داد؛

نجات یک مادر باردار توسط بالگرد هوایی در بروجرد

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: یک مادر باردار عشایری که در ارتفاعات روستای "جوجه حیدر" این شهرستان دچار مصدومیت شده بود توسط بالگرد نجات یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، محمدکرمی رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد  گفت: طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد مبنی بر سقوط یک نفر بین تنگه "کته حیدر و سله پیش روستای جوجه حیدر" نیرو‌های امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری اشترینان به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار داشت: پس از بررسی صحنه حادثه و با توجه به سخت گذر بودن مسیر، نیرو‌های واکنش سریع، به اتفاق همکاران اورژانس و یک کارشناس مامایی دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: فرد مصدوم خانمی باردار و از کوچ نشینان محلی بود و به دلیل بی احتیاطی دچار سانحه شده بود که توسط عوامل امدادی از ارتفاعات نجات یافت و در فرودگاه خرم آباد برای انتقال به بیمارستان، تحویل اورژانس ١١۵ شد.

کرمی افزود: گفتنی است در حین عملیات نجات، یک تیم کوهستان و یک تیم کادر درمان جمعیت هلال احمر بروجرد نیز بصورت آماده باش در بیمارستان آیت الله بروجردی حضور داشتند تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار