استاندار چهارمحال و بختیاری:

فعالیت تمامی ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی رصد می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تخلفات انتخاباتی احتمالی از سوی شخص‌های حقیقی و حقوقی را به موقع مستندسازی و گزارش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فعالیت تمامی ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در شهرستان‌های استان رصد می‌شود.

او افزود: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تخلفات انتخاباتی احتمالی از سوی شخص‌های حقیقی و حقوقی را به موقع مستندسازی و گزارش کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نیز نسبت به بررسی، شناسایی و رفع مشکلات احتمالی مرتبط با برگزاری انتخابات اقدام کنند.

او عمل به قانون در روند برگزاری انتخابات را ضروری دانست و ادامه داد: مسئولیت امنیت ستاد‌های انتخابات شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با نیروی انتظامی است.

عباسی گفت: اشرافیت بر قانون انتخابات، برگزاری نشست‌های توجیهی برای نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای و بازدید و سرکشی از شعبه‌ها در روز برگزاری انتخابات مورد توجه تمامی فرمانداران باشد.

او افزود: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا آخرین روز فعالیت و مسئولیت خود، نسبت به انجام امور و پاسخ‌گویی به مردم تلاش کنند.

عباسی با اشاره به تلاش‌های فراوان دولت تدبیر و امید در هشت سال اخیر اضافه کرد: در این مدت با وجود مشکلات فراوان برای ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، عمرانی، سیاسی و بخش‌های دیگر تلاش‌های زیادی در سطح ملی و استانی شده است.

ملک‌محمد قربان‌پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فعالیت فراجناحی دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: متاسفانه در بسیاری از نقدها، به اعمال تحریم‌های ظالمانه از سال ۱۳۹۶ تاکنون و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا توجهی نمی‌شود.

او افزود: برآورد اولیه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در خصوص تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات امسال، یک‌هزار و ۱۶۴ شعبه بود که در نهایت ۹۳۹ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی تعیین شد.

قربان پور اضافه کرد: بهره‌مندی از توان رسانه‌ها و ظرفیت فضای مجازی برای حضور حداکثری و مشارکت پُر شور مردم در انتخابات مورد توجه دست اندرکاران ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

در این نشست تعدادی از رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص روند برگزاری انتخابات مطلوب ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.