یکی از فرماندهان حماس در میان ۱۷ اسیر فلسطینی

منابع خبری اعلام کردند نظامیان اشغالگر ۱۷ فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان حماس را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، نظامیان اشغالگر از صبح امروز ۱۷ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند. طبق گفته‌ی منابع محلی «شیخ نادر صوافطه»، یکی از فرماندهان حماس نیز در بین اسرای فلسطینی است.

۳ جوان فلسطینی نیز بعد از اصابت گلوله صهیونیست‌ها به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. پس از حمله نظامیان اشغالگر به جوانان فلسطینی و پرتاب گاز اشک‌آور و بمب دودزا چند تن از این جوانان مجروح شدند.

در ادامه خشونت‌ صهیونیست‌ها، نظامیان صهیونیست یک موسسه بهداشتی در شهر «البیره» کرانه باختری را برای مدت شش ماه بستند.

روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست از یورش «ایتامار بن گویر» عضو راست افراطی کنست به مسجد الاقصی جلوگیری کردند. «ناصر عوده»، وکیل بازداشت شدگان محله‌های شیخ جراح و سلوان گفت: اخیرا شاهد هستیم که پلیس اسرائیل با بازداشت خبرنگاران و فعالان در محله‌های فلسطینی که شاهد اعتراضات هستند، سیاستی سازمان یافته را اجرا می‌کند. این اوضاع به سبب خطراتی که در بر دارد باعث نگرانی تشکیلات خودگردان فلسطین شده است. نتانیاهو برای تامین منافع سیاسی خود در داخل اراضی اشغالی، اقدامات علیه فلسطینیان را تشدید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
حال جهان اسلام چرا سکوت کرده اند ؟ شکست دوازده روزه اسرائیل قابل تکرار در شش روز است اگر بخواهند و متحد باشند . بی عملی چرا ؟
آخرین اخبار