روحانی در جلسه هیئت دولت:

از انتخابات مهم‌تر، اخلاق است/ سال ۹۳ تا ۹۶ دوران طلایی اقتصاد بوده است

رئیس جمهور گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ یک دوران طلایی اقتصاد در ۵۰ سال گذشته کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: روند انتخابات با حواشی خود در حال برگزاری است. اساس انقلاب و تمام زحماتی که از سال ۴۱ کشیده شده برای این بوده که مردم ما شاهد نظام اسلامی باشند که یک بخش مهم آن، اخلاق است.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی برای حاکم شدن اخلاق اسلامی درست شد، اظهار کرد: اخلاق در نظام اسلامی آنقدر مهم است که پیامبر با تاکید و استفاده از کلمه (إنَّ) فرمودند که صرفاً من برای کامل کردن مکارم و فضایل اخلاقی آمده‌ام.

روحانی با بیان اینکه متاسفانه بخش اخلاق در این روز‌ها صدمه جدی دیده است، بیان کرد: آغاز اخلاق، راستگویی، وفای به عهد، عدم تحریف حقیقت‌ها و واقعیت‌هاست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انتخابات بسیار مهم است اما اخلاق از آن مهمتر است، گفت: هدف غایی و نهایی اسلام و بخشی از مردم سالاری، اخلاق است.

وی ادامه داد: باید به مردم توجه کرد و حضور آنها را جدی گرفت؛ ما نمی‌توانیم که با حضور و افکار مردم شوخی کنیم بلکه باید آنها را باید به انتخابات دعوت کنیم، باید واقعیت ها را به مردم گفته شود و در همه جا، مردم سالاری حاکم باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه همانطور که می‌گوییم مردم باید احساس امید کنند و از نظام و کشورشان دفاع کنند، باید ببینند که نظام هم برای آن‌ها ارزش قائل است، اظهار کرد: در این انتخابات جفا و ظلم‌های بسیار بدی شده است که یک مورد از آن‌ها را مقام معظم رهبری در زمینه احراز صلاحیت‌ها اشاره فرمودند و دستور دادند که جبران شود، حالا جبران شدن یا نشدن آن مسئله بعدی است.

رئیس جمهور ادامه داد: کسانی که می‌گویند در این ۴۲ سال کاری انجام نشده، سوال پیش می‌آید که برای چه انقلاب شده است؟ بعد از انقلاب، دوره‌ای که امام بود، رئیس جمهور و نخست وزیر وظایف مشخصی داشتند، اما بعد از اصلاح قانون اساسی، همه اختیارات اجرایی در دست رئیس جمهور قرار داده شد.

روحانی با اشاره به اینکه اگر گفته شود همه دوره‌های ریاست جمهوری خلاف آن چیزی بوده که انقلاب و مردم خواستند و در این هشت سال کاری نشده است، به مردم ظلم کردید، اظهار کرد: بخش‌های مختلف مثل کشاورزی، صنعت، فضای مجازی و بسیاری از زیرساخت‌ها در دست مردم است و اگر بگوییم که کاری نشده است یعنی مردم کاری نکردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این سال‌ها کار‌های عظیمی انجام دادند، گفت: به مردم توهین می‌کنید؟ وقتی ما دولت را خطاب قرار می‌دهیم، فقط یک نفر و آن‌هایی که دوره میز هستند، خطاب قرار داده نمی‌شوند بلکه صد‌ها هزار نفر در سراسر کشور اعم از مدیران، کارشناس‌ان و کارمندان در کنار هم دیگر دولت را تشکیل می‌دهند؛ توهین شما به دولت، متوجه میلیون‌ها نفر می‌شود.

روحانی اظهار کرد: وقتی ما آمار پولی که در بانک‌ها گذاشته شده را طوری می‌گوییم کل نقدینگی کشور بیشتر است یا رشد اقتصادی در این ٨سال را صفر اعلام می‌کنند، آمار دروغ است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه حقیقت را می‌توان پشت و رو کرد، اما برای واقعیت این امکان پذیر نیست، بیان کرد: نمی‌توان منکر کارخانه‌ها، افتتاح ١٧طرح پتروشیمی در سال ٩٩، افتتاح هزاران کیلومتر جاده و راه آهن شد، نمی‌توان صد‌ها طرح مهم در این دو سال را نادیده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در بحث‌های انتخاباتی معلوم شد که بعضی دستگاه‌ها مثل قوه قضائیه، مقننه، نیرو‌های مسلح خیلی خوب و بی‌ایراد هستند و فقط دولت ایراد دارد، بیان کرد: ان‌شاالله با تغییر دولت فعلی همه چیز خوب می‌شود، چراکه بقیه دستگاه‌ها خوب هستند!

روحانی ادامه داد: اگر در کشور ایرادی وجود دارد، فقط برای دستگاه اجراست؟ یعنی مجمع، قوه قضائیه و قوه مقننه ایرادی ندارند؟ الحمدالله در انتخابات فهمیدیم که همه دستگاه‌های کشور خیلی خوب، سالم، بی نقص است و فقط ایراد از دولت است که ان‌شالله عوض می‌شود و کل دولت بهتر می‌شود!

رئیس جمهور تصریح کرد: چقدر خانم‌ها در این چند روز خوب شدند! چطور در این مدت، خانم‌ها نبودند و این روزها پیدا شدند و مورد احترام هستند؟ حقوق خانم‌ها، احترام به خانم‌ها و جوانان مورد توجه قرار گرفت! اقوام و اقلیت‌ها چقدر این روزها خوب شدند! شیعه و سنی برادر و متحد شدند!

به شعور مردم توهین نکنید

وی با تاکید بر اینکه با شعور مردم نباید بازی کرد، گفت: ملت ایران، ملت بزرگی است و می‌داند که چه چیزهایی در طول تاریخ اتفاق افتاده است. کسانی که امروز می‌خواهند برای فردا قدرت را در دست بگیرند، انگار در ایران نبوده و از کره‌ی مریخ آمده‌اند اما همه آنها در بخشی از کشور، مسئولیت داشتند و حال باید به آنها گفت که اگر همه چیز، خراب است در بخش آنها هیچ ایرادی نبوده است؟

روحانی با اشاره به اظهاراتی که در مناظره انتخابات مطرح شد، گفت: به نحوی برای مردم صحبت کنید که برایشان قابل فهم و پذیرش باشد، در اینجا درباره تحریف واقعیت نکته‌ای می‌خواهم بگویم، درباره اقتصاد صحبت شد، اقتصاد یعنی ما در دوره صلح هستیم یا جنگ؛ ما در جنگ اقتصادی هستیم یا خیر، برخی طوری حرف می‌زنند گویی جنگ اقتصادی و ترامپی نبوده و همه مشکلات از دولت است.

وی با بیان اینکه ما دولت را در شرایطی آغاز کردیم که در تحریم اقتصادی بود، اظهار کرد: از سال ۹۱ تحریم بود و ما در شرایط عادی دولت را تحویل نگرفتیم. سال ۹۲ دولت را تحویل گرفتیم و در عرض یک سال یعنی سال ۹۳، تورم ۳۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافت، در سه ماهه اول سال ۹۳ رشد اقتصادی داشتیم، لذا ما تورم را مهار کردیم و رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کردیم؛ این یعنی یک معجزه اقتصادی که رخ داد.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت ما علاوه بر اینکه در آغاز با رکود اقتصادی و تحریم مواجه بود، با مشکل جدیدی هم روبه رو شد و قیمت نفت یک مرتبه ۳۰ دلار شد که تکانه بسیار شدیدی بود و اگر دولت قوی نبودیم همین تکانه می‌توانست کشور را از پا در بیاورد. هم مردم و هم دولت کمک کرد تا از این تکانه‌ها عبور کردیم.

وی افزود: در طول چهار سال اول دولت‌ ما یعنی سال ۹۲ تا ۹۶ یک دوران طلایی داشتیم که در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بود، رشد اقتصادی متوسط ما نزدیک به پنج درصد بود و این رشد اقتصادی با تورمی که در کشور وجود داشت، حدود ۷۰۰ هزار اشتغال داشتیم، ۴ سال طلایی که تورم، رشد اقتصادی، اشتغال و صادرات غیر نفتی هم در این دوران داشتیم، چرا این واقعیت‌ها را نمی‌گوییم؟

روحانی ادامه داد: فقط در اواخر سال ۹۴ و ۹۵ بی‌تحریم بودیم و سال ۹۵ رشد اقتصادی ما در جهان اول بود و در تاریخ خودمان هم رشد دو رقمی کم سابقه بوده است، علاوه بر این در سال ۹۶ هم شرایط مناسبی داشتیم. در سال ۹۷ وارد یک جنگ شدیم؛ آدم‌هایی که می‌گویند ما در جنگ بودیم بهتر باید بدانند جنگ چیست، یک جنگ اقتصادی تمام عیار که دشمن‌ترین انسان‌های در آمریکا یعنی تندرو‌های آمریکا با کمک رژیم صهیونیستی بر ما این جنگ را روا داشتند.

رئیس جمهور گفت: یکی از اهداف مهم رژیم صهیونیستی زمین زدن ایران بود، لذا کمک کرد تا افرادی تندرو در آمریکا روی کار بیایند، برخی‌ بی انصافی کردند نسبت به مردم و صبر مردم را نگفتند؛ این ملت یک پارچه و متحد در برابر آمریکا و هم پیمان آنها ایستادند و کشور را نگه داشتند.

وی با بیان اینکه در دولت دوازدهم قول دادم که جنگ نشود و جنگ نشد، تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم اگر دیگران رئیس جمهور کشور می‌شدند، چه اتفاقی می‌افتاد، وقتی ترامپ از برجام خارج شد در هیچ مجمعی نگذاشتیم که موفق شود، یک موفقیت بزرگ ما موفقیت خلاقی بود و موفقیت سیاسی هم داشتیم، موفقیت حقوقی هم داشتیم، موفقیت دیپلمات‌ها و دادگاه لاهه را چرا نمی‌گویید؟ مگر انقلابی نیستند؟ به شخص من فحاشی زیادی شده است، اشکالی ندارد، اما این همه وزرا، معاونان و استانداران تلاش کردند چرا نمی‌گویید، چرا جنگ اقتصادی را نگفتید؟

رئیس جمهور ادامه داد: آقای صدا و سیما، واقعیت‌ها را به مردم بگویید، اما تنها جنگ اقتصادی نبود ما با کرونا مواجه شدیم، حالا سیل و زلزله را بگذاریم کنار. به خاطر کرونا حدود یک میلیون نفر بیکار شدند و صادرات ما ۴۴ درصد کاهش پیدا کرد، در سه ماهه اول صادرات و واردات تعطیل شد، در این یک سال گذشته آمار افزایش قیمت مواد غذایی ۴۰ درصد در دنیا گران شده است.

روحانی افزود: چرا واقعیت‌ها را نمی‌گویید، کار ما خدمت برای مردم است، در اواخر بهمن سال ۹۸ با کرونا مواجه شدیم و مشکلات فراوانی برای ما به وود آمد حداقل تشکر کنیم از کادر و مدافعان سلامت، از دولت نمی‌خواهد تشکر کنید، اداره شرایط کشور در جنگ و کرونا سخت بود، اما با خشک سالی هم مواجه شدیم که در ۵۰ سال گذشته کم نظیر است.

رئیس جمهور با اشاره به توافق نامه برجام، اظهار کرد: ما کشور را از قطعنامه‌های سازمان ملل و فصل هفت خارج کردیم، بالاخره با با برجام موافق هستید یا مخالف؟ برجام بود که در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ کشور را نجات داد و امروز هم برای خروج از تحریم راه برجام است، اگر راه دیگری دارید بگویید. چگونه از تحریم باید خارج شویم؟ صبر و ایستادگی مردم و کار دیپلمات‌های ما آمریکا را به میز مذاکره آورد، موفقیت‌های ما در وین را می‌خواهید منکر شوید؟ در همه این شرایط در مهار کرونا تلاش جدی صورت می‌گیرد و ما واکسن خریدیم از کشوری که قوه قضائیه آن کشور جلوی آن را گرفت، همچنین از کشور دیگری واکسن خریدیم و پرداخت هم شد و، اما جلوی صادر آن گرفته شد، چراکه خودشان کمبود داشتند.

روحانی ادامه داد: می‌گویند چرا بخش خصوصی را برای صادرات واکسن منع کردید، ما مشکلی نداریم و اجازه هم دادیم، اما واکسن نیست، حتی در واکسن داخلی همه تلاش خود را کرده‌ایم و ان‌شاالله به ثمر برسد و تاخیرات برای حوادث است.

وی با تاکید بر اینکه در این هشت سال تحولات بزرگی رخ داد، گفت: افرادی که در دولت یازدهم سینه به سینه من شدند تا فیلترینگ را اجرایی کنند، اکنون می‌گویند ما طرفداران پهنای باند هستیم، همه با تحریم مخالفند و اکنون برجام چیز خوبی شد، همه کشور اعتراف کردند که قدرت هسته‌ای کشور پیشرفت کرده است.

روحانی افزود: ابتدا ما می‌گفتیم خانم‌ها باید مدیر شوند، اما همه مخالف بودد، اما اکنون همه موافقتند. ما حضور زنان را به ۲۵ درصد رساندیم، اقدامات بزرگی انجام شده و تحول بزرگی در کشور ما رخ داده است، علی رغم جنگ اقتصادی و مشکلات به کوری چشم دشمنان با همه سختی‌ها رشد اقتصادی سال ۹۹ ما مثبت است، آمار‌ها منتشر خواهد شد و رشد اقتصادی ما منفی نیست در این مدت هفته‌ای نشده که افتتاح‌های بزرگ نداشته باشیم، فردا نیروگاهی شروع می‌کنیم که هزار ۴۰۰ مگاوات است در همین دولت در همین تحریم فردا در افتتاح ۵۰ و ششمین سد را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: به خودکفایی ما در گاز و بنزین نگاه کنیم؛ کسی نگفت که برق و آب و گاز برای کم مصرفان مجانی شده است چرا این‌ها را نمی‌گویید؟ حقوق بازنشسته‌ها و یکسان سازی حقوق‌ها فراموش شد؟ این عشق به قدرت چه‌ها که نمی‌کند، همه چیز فراموش شد. ۱۷ طرح پتروشیمی را فقط در سال ۹۹ افتتاح کردیم جهش پتروشیمی را فراموش کردید؟ اینکه ما ۵۶ و میلیون لیتر بنزین تولید، اما امروز شده است ۱۰۷ میلیون لیتر، فراموش شد؟

روحانی خطاب به وزرا و معاونان و اعضای کابینه خود گفت: عزیزان در دستگاه اجرایی در هفته‌های پیش رو با همان قدرت و روحیه باید کار کنید و هر کاری از دست‌مان بر می‌آید را انجام دهید، این تخریب‌ها نمی‌تواند روحیه ما را خراب کند. پیروزی ما را دشمن هم قبول دارد و ما باید مسیرمان را ادامه دهیم و در مقابل حرف‌های دروغ باید پاسخ دهید، مردم ما هوشیارند و حقیقت را می‌فهمند ان‌شاالله انتخابات خوبی داشته باشیم و دولت قوی‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعا حالمون بد میشه وقتی مثلا آقای همتی میگه مشکل از دیگران نه از سومدیریت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
این دوره این حرفا فکر نکنم دیگه جواب بده حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دانه پاشیدی!
از چی بگم برات از سیل که رفته بودی کیش صفا
از زلزله کرمانشاه که نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
درود بر آقای روحانی بهترین رئیس جمهور بود اگه کاسبان تحریم و کرونا و یه سری سنگ انداز نبودن.
اگه سال 96 تکرار بشه بازم بهش رای میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
فکر کنم تو خودت حسن روحانی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بزرگ ترین سنگ انداز خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
عدم توانایی جناب روحانی در کنترل کرونا و نبستن جاده ها در عید و گفتن اینکه پیک کرونا تموم شده و از فرداش ۴۰۰ کشته دادیم هم تقصیر بقیه است؟سنگ پای قزوین بایپیش شما درس پس بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خیلی ممنون جوک خوبی بود کلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بابا نکنه شما هنوز خوابی بیدارشو توهم بسه
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
۱۸:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
انصافا خدا رو شاهد بگیرین با دیدن واقعیت تصمیم بگیرین این اقتصاد دان آقای همتی دلار رو کمتر از ۹۷۰۰ تحویل گرفت چند تحویل داد؟؟
بجای وام بلاعوض نود هزار میلیاردی به یازده نفر نمیشد این پول رو به تولید کنندگان با سود کم داد؟؟؟؟
بجای وام ۱۵ میلیاردی به آقای ... نمیشد اون وام رو صرف تولید کرد؟؟
بجای افزایش نرخ سود بانک ها نزد بانک مرکزی نمیشد نرخ رو کاهش داد تا بانک ها نقدینگی فرآوران نصیبشون نشه؟؟؟؟
بجای تامین کسری بودجه دولت از مردم و بورس نمیشد از یارانه های افراد ثروتمند و افزایش مالیات افراد مرفه این کسری رو تامین کرد؟؟؟
خداییش الان مردم چقدر نسبت به بورس که پایه تولیده اعتمادشون سلب شد چجوری میخواد این اعتماد برگرده مردم چند درصد در ضررند؟؟؟
نمیشد بجای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به دلالان و قاچاقچیان از این سرمایه برای وارد کردن کالاهای سرمایه ای مثل دستگاه ها و ماشین الات کارخانه ها استفاده کرد؟؟؟؟
اینها به تحریم ربط داشت؟؟
اگر آقای همتی فرد صالحی هست و میشه یه مملکت رو صرفا بدلیل اینکه مدرک اقتصاد دارند بدست این آدم سپرد مگر ادعا نکردند با آقای روحانی مشکل داشتند و هم عقیده نبودند پس چرا آقای واعظی این سخنان را مطرح کردند

واعظی: روحانی و همتی اختلاف نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
از ۹۳ تا ۹۶ طلایی بود چون تا تونستید پول چاپ کردید و قیمت دلار رو بطور مصنوعی تقریبا ثابت نگه داشتید. معلوم بود بمب نقدینگی دیر یا زود منفجر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی هم کاندید طلایی شماست که گند زد به مملکت
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۶:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشان هنوز در دل مردم نیست و در دنیای دیگری زندگی میکند! همیشه فکر میکردم که یک رئیس جمهور با اینهمه استرس مسئولیت چطور میتواند راحت شب سر بالین بگذارد، اما الان که حرفهای ایشان را میشنوم کاملا حس میکنم که آسوده خاطر هستند گویا درد مردم و صدای غصه ملت تاکنون به گوششان نرسیده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سیر چه خبر داره از درد مردم
Iran (Islamic Republic of)
نصیری
۲۱:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اقتصاد طلاییییی

عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بازی نخورید، میخوان رو اعصاب مردم راه برن با ای حرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای حسن روحانی. باید جایزه نوبل اخلاق. رو. به شما یدن. چقدر در انتخابات سال ۹۶. اخلاق رو رعایت کردید. ،،، از تهمت به. رقیب برای دیوار کشیدن توی پیاده رو ها
از ونزوئلایی کردن کشور. توسط رقیب. ( که. الی ماشاءالله شما کشور رو تبدیل به آفریقا کردین مردم. نان شب ندارن ).. آنوقت مرتب از خودتان تعریف میکنید. خود گویی
و. خود خندی. عجب. مرد. هنرمندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دروغگو، دروغگو،دروغگو، خودت یادت رفته چه قدر برای بالا آمدن، دولت قبل خودت رو، تخریب کردی، تو دولت بی تدبیر، دولت دروغگویان، دولت تزریق کننده ناامیدی به مردم درست کردی. خسته نباشی، دیگه هر دولتی چهار تا کار مثبت نداشته باشه که باید بره بمیره، یادش به خیر میگفتی آنچچچچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم، فقط دهنتو ببند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سخنرانی حرفه ای بود،فهمیدیم ،حالا دیگه بیخیال شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درود بر حضرت ایت الله جناب آقای دکتر روحانی سردار آبادانی و اقتصاد ایران نوین.بزرگ مردی که تاریخ نام او را همیشه بیاد خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۲۳:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بالایی یا همین جا؟
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید چی فرمودید!¿
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
در تاریخ خواهند نوشت: دوران طلایی !!!
United States of America
احمد
۱۶:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آخی!!!!
بله ملت ایران این همه مشکلاتی که گفتی را با تمام وجود لمس نمودند و سختی کشیدند
از تحریم اقتصادی
خشکسالی
سیل
زلزله
و کرونا
اینها همه قابل تحمل بود اما
بدترین عذاب برای ملت دولت خود بزرگ بین شماست
که انشاالله به زودی از دستت نجات پیدا میکنیم
محاکمه شما خواست تمام جوانانی است که به شما رای دادند و با وضعیتی که شما به وجود آوردی شغل ازدواج و مسکن ماشین برایشان حتی رویا هم نیست
United States of America
احمد
۱۶:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آخی!!!!
بله ملت ایران این همه مشکلاتی که گفتی را با تمام وجود لمس نمودند و سختی کشیدند
از تحریم اقتصادی
خشکسالی
سیل
زلزله
و کرونا
اینها همه قابل تحمل بود اما
بدترین عذاب برای ملت دولت خود بزرگ بین شماست
که انشاالله به زودی از دستت نجات پیدا میکنیم
محاکمه شما خواست تمام جوانانی است که به شما رای دادند و با وضعیتی که شما به وجود آوردی شغل ازدواج و مسکن ماشین برایشان حتی رویا هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوب جناب روحانی نطر شما در مورد این کلمات چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حالا بعد انتخابات کجا میره؟؟
آیا برای دوره بعدی برمیگرده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بیاد کی بهش رای میده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی بی اخلاق تر از مهرعلیزاده توی تمام عمرم ندیدم بعدشم همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یکی از کارها وخرجهای بیهوده ای که شما کردید سد سازی الکی بود اخه وقتی اب نیست چرا سدسازی میکنی و بودجه بیت المال رو هدر میدی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه مردم رو دوست داشتی حداقل یارانه نقدی رو فقط 1000تومن بیشتر میکردی!! هی هی هی الکی دم از مردم میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ولی خدایی روحانی خیلی بدشانس بود سیلهای مکرر زلزله های مکرر کرونا تو دوران کرونا با وجود تحریم تلاش شد یه کمی منصف باشیم بعدبه روحانی خیلی توهین شد اما زیاد به روی خودش نمیاره ولی خداوکیلی این مهرعلیزاده و همتی بوئی از اخلاق و خرد و ادب نبردن روحانی با اینا قابل مقایسه نیست برا خودش شخصیتیه، البته کم کاری هم بوده یا زیاد چشم به برجام دوختن یا چشم به دشمن اما همین که با این شرایط بازم کشور سرپاست خدا را شکر هذا من فضل ربی باشگاه نظرمو بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آره خدا رو شکر به خاطر تلاش شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی جنگ نشد. خدا رو شکر با تلاش بسیج و سپاه و هلال احمر و مردم محلی و صبوری سیل زده ها و زلزله زده ها و کادر درمان، کشور تونست از این بحران ها عبور کنه به نظر شما بدون این ها این دولت که هیچ هر دولتی میتونست دوام بیاره؟ چرا اینا رو نمیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هههههه خخخخخخ دارم از خنده میمیرم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به خودم افتخار میکنم که تو دو دوره ی ریاست جمهوری روحانی بهش رای ندادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من نه دو دوره رفسنجانی نه دو دوره خاتمی نه دو دوره روخانی بهشون رای ندادم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
من سال ۸۴ به قالیباف
سال ۹۲ به محسن رضایی
سال ۹۶ به رئیسی
سال ۱۴۰۰ به یک انقلابی رای خواهم داد

دولت اصلاحات بین سالهای ۷۶ تا ۸۴ بمدت ۸ سال باعث نارضایتی مردم شد و مردم تمایل پیدا کردن به سمت آقای احمدی نژاد
دولت اصول گرا بین سالهای ۸۴ تا ۹۲ بمدت ۸ سال باعث نارضایتی مردم شد
اما متعجب شدم وقتی دیدم مردم دوباره فریب خوردن و . . .
اکنون مردم فریب چپ و راست ، اصلاح طلب و اصول گرا را نخواهند خورد
فقظ انقلابی وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دوران طلایی اقتصاد برای شما و وزاری شما و خانواده هاتون بوده نه برای مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ایا 8سال پیش یا 4سال پیش همین شما زدید؟؟؟؟ تخریب دولتهای قبلی خودت خوش اخلاقی بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۴ سال پیش خودشو یادش رفته که چه تهمت ها و توهین هایی کرد به آقای رئیسی....الان دم از اخلاق میزنه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بابا تا کی دروغ عجب رویی داری روحانی بدبختی مردم را می‌بینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هرکسی که در انتخابات شرکت نکنه به یک گناه کبیره آلوده شده
آن ها فریب شیطان خوردن را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی ناراحت نشو چرا که دولت بعدی شما را روسفید خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۵:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی شما هم چهار سال پیش همین رویه پیش گرفتید بی احترامی تهمت چون کارنامه قابل دفاعی نداشتید برنامه ای برای دوره ریاست جمهوری نداشتید.شما ببخشید که ما مردم خوبی برای شما نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
علی برکت الله به این رو
سنگ پای قزوین رو گزاشته جیب بغلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگر بدتر هم بشه مثل دوران روحانی نمیشه این روحانی همه کار کرد برای کشوندن کشور به منجلاب فقط یکی باید باشه کشور رو از منجلاب بیرون بکشه ادنم آقای رئیسی هست
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام
دوستانی که فکر میکنن با رفتن آقای روحانی و اومدن آقای رئیسی همه چیز درست خواهد شد 4 سال دیگه باید حالشونو پرسید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۶:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ریسی الان پست پایینی نداره
اگر میخواست کاری کنه برا مملکت می‌کرد
بدتر از همه ریس جمهور فعلی وقبلی
ایشونه که خدا به ملت رحم کنه
توی ایران معجزه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تو و امثال تو خوبید، مغزهای کوچک زنگ زده، درود بر سید بزرگوار حاج ابراهیم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چه حرفاي آشنايي ...
چهار سال پيشم همين خزعبلات رو مي بافتيد.
تنها كاري كه بلديد لولو سازي از طرف مقابله.
ولي اين دفعه كور خونديد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید ولی اگر یادتون باشه روح الله زم اعتراف کرد که از این دولت فعلی حمایت کردن و مردم رو تشویق به رای به آن دادند که اعترافاتش گفت میخواستیم کشور رو به نقطه جوش برسونیم و اینکار با اومدن رئیسی امکان نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
روحانی و دَم از اخلاق زدن؟!
آخرالزمان که میگن همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چه رویی داره این دیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جمع کن بساط رو
دیگه حنای شما برای مردم رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام ،

دکور برنامه مناظره انتخابات را عوض کن ،
فقط همان نوشته وسط ، انتخابات ۱۴۰۰ .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
این اواخربروخونه نشین شو بروبسه کم بیا پشت تریبون کم نمایش بازی کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام ، آقا ، پاس گل به دشمن نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هر طوری فک میکنم
آخه نمیشه هم گفت گاو ۹من شیرده.
لااقل بگیم یکاری کردی و....
چی میگه واقعا؟؟
باید یه دکترا از جنس دکترای خودشون داشته باشی تا بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
* تاکید امام ( ره )

((((((( وحدت وحدت وحدت ))))))))

درود خداوند به روح پاک امام
و شهدای عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
وحدت در مسیر انقلاب برادر، اگه کسی مسیر انقلاب رو سد کرد یا کند کرد باید وحشت کنیم یا وحدت؟ این جا جا داره جمله ی امام که می گفت اگر از خدا میترسید از آمریکا نترسید. آقایون ترسیدن به این جا رسیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یک نفر بیاد بگه روحانی تو این 8 سال چه خیری, به مردم رساند
من به. وحانی رأی ندادم ولی مانند بقیه که چشم بسته رأی دادند زجر کشیدم و این را تحمل کردم
ایا یادتونه میگفتید اگر رئیسی رای بیاره دلار میشه. 5 هزار تومان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
4 سال اولو یادت رفته؟ اگه کاری نکرده بود دوباره رای نمی آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
نه اتفاقا ۴ سال اول رو یادمون نرفته اتفاقا با توجه به ۴ سال اول میگیم چطور شد که روحانی ۴ سال دوم رای آورد!روحانی کلا یه برجام امضا کرد که اگر واقعا تاثیر داشت باید دلار رو از ۳ تومن میکرد هزار تومن اما بعد از برجام قیمت دلار تغییر نکرد و خود این نشون میده چقدر برجامش هم بی خاصیت بوده حالا با این بی خاصیتی چطور برای دور دوم انتخاب شده؟فقط با تهمت و افترا و تخریب بقیه!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
علی برکت الله!
دیگ به دیگ میگه روت سیاهه!
عالم بی عمل به چه ماند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی رو داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا من بی فیلتر شکن نمیتونم بیام yjc؟؟؟؟؟؟
چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
از بس آدم بدی
که دیگه اینترنتم باهات مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
روزنامه ها فیتلر میشن بعدم رادیو فیلتر میشه بعد باید اخبار رو از طریق کبوتر های نامه رسون دریافت کنیم که خیلی زود کبوترها هم فیلتر میشن بعد با دود خبر میرسونیم که میان دود رو هم فیلتر میکنن و دیگه تنها راه رسوندن خبر با حرف زدنه که دیگه کلا فیلتر شده باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بله دوران طلایی اقتصاد بود هر چه طلا تو بانک مرکزی بود سرش بباد دادین رفت وقتی پشتوانه پولتو از بین بردی پولت بی ارزش شد علی برکت الله از این خرابکاریها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
برا دار و دسست نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی من اصلا خیال رای دادن ندارم چون هیچ فرقی نمیکنه و همه اش حرف های مفت و ادامه رنج های 43 ساله. فقط یک سوال دارم توکه همه چیز را فقط به برجام ربط دادی و انهمه هو و جنجال براه انداحتی و بایک لگد ترامپ همه چیز بهم ریخت چرا شکست برجام را پیش بینی نکردی و برای آن برنامه ریزی نکردی. با اقل میتوانستی سرتاسرکشور گندم بکاری و دامپروری را بشدت توسعه دهی و مردم را بی نیازکنی. انقدر نفت و گاز داریم که حتی اگر گازهائی که در جاه های نفتی همچنان میسوزند را صرف شیرین کردن آب خلیج فارس و هدایت آن به شهرهای کویری جهت رونق کشاورزی و دامپروری میکردی بازهم بصرفه بود . اما این کار را نکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
رای بده تا به اندازه ی خودت در امنیت کشور سهیم باشی به حرمت خون شهدا، به خار سردار دلها رای بده تا از بهشت برای هممون دعا کنه. به خاطر حاج قاسم به خاطر شهید فخری زاده به خاطر شهید حججی رای بده که از جوار الهی ما رو نگاه میکنن. به خاطر امام زمان که در انتهای جاده ی غیبت منتظر ماست تا با عمالمون ظهورش رو تعجیل کنیم، رای بده ، همه رای بدن تا دشمن شاد نشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همونایی که ۴ سال پیش گفتن به روحانی رای بدین، حالا میگن رای ندین.
چند بار باید به حرف دشمنامون گوش بدیم و ضرر کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تا اون جایی که ما یادمونه حتی فردای روزی هم که برجام تصویب شد آمریکا بخش گردشگری ما رو تحریم کرد و حتی یک روز هم روند صعودی قیمتها متوقف نشد تا جایی که حدود یکسال بعد از تصویب برجام در دی ماه سال 96 و 5 ماه قبل از خروج آمریکا از برجام مردم خسته از گرانی دایمی در اعتراض به قیمتها به خیابان آمدند و منافقین هم با استفاده از فرصت بدست آمده موج سواری کردند پس لطفا به مردم دروغ نگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا راه دورمیری روحانی؟ همتی ومهرعلیزاده که هدفشون تشکیل دولت سوم توست اخلاق وراستگویی را از رئیسشون جناب روحانی یادگرفتن !! اگه میخای محکوم کنی اول بایدخودتو محکوم کنی بعدشاگردات را .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
این که چیزی نیست !!!اگر همین امشب رییس جمهور را انتصاب کنید ملت "تحت فشار" وبا اخلاق حسنه قبول دارند !!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
داداش مثل اینکه فراموش کردی
یه سر به انتخابات 8 سال پیش بزن ببین جناب روحانی با چند درصد آرا رییس جمهور شد بعد بیا این حرفا رو بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
آقا ،
پاس گل به دشمن نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جناب روحانی میشه بفرمایید کلاس های اعتماد بنفستون کجا برگزار میشه ما هم بیایم ثبت نام بکنیم
Germany
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مردم رو بدبخت کردی ..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور صحبنت از اخلاق، راستگویی ، وفای به عهد، عدم تحریف واقعیتها ، مردم سالاری میکنی که اصلاًخودت به اونها اعتقاد نداری و عملاً هم نشون دادی و اعلام میکنی به شعور مردم توهین نکنید در حالی است که شما به شخصیت و بزرگی و شعور مردم ایران نهایت جسارت و بی ادبی رو کردی رییس صندوق توسعه ملی هستی بدهی دولت خودت رو به این صندوق کاهش دادی و مقداری شو به خودت بخشیدی و از اون طرف هر چی رو فرستادی برای برجام و مذاکره برای رفع تحریم ها اما ندانستند که معافیت چرخه دلار یکی از مواردی است که باید پیرامون اون مذاکره میکردند که الات بتوانیم جهت صادرات و واردات از این معافیت جهت بهرهمندی از گردش دلار برخوردار باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوش خنده :روحانی یکی از آن گزینش های نادر شورای نگهبان است که در تاریخ ایران نظیر ندارد زیرا :هم در "عزا"و هم در"عروسی" می خندد !!!محصولی از سلسله قدرت طلبان در ایران !!!که به تاریخ پیوست !!!ولی ظاهرا"قدرت در این سلسله موروثی شده وفقط مردم نمی دانند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۳سال خوب وبعد۵سال ملت رابیچاره کردی ای کلیدسازبی قفل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
متاسفم براتون هر هشت سال کارنامه اش بد بود اما به زور فنر را نگه داشته بود تا اینکه دوباره انتخاب شود معلوم بود به زور نمیشه تورم را نگه داشت . مردم را هشت سال معطل بر جام کرد هیچ کار نکرد تو کشور .دوره محمود دنیایی مسکن کارخانه راه راه اهن ایجاد شد دوره این چهر تا پروژه خاتم النبیائ را برداری دیگر چه کار کرد؟تازه این اواخر سیمانی که کارخانه هاشون را احمدی نژاد ساخته بود صادر کرد تا هزینه دولت پرخرج اش را تهیه کند ..چطور موقع احمدی نژاد اینقدر جاده پل کارخانه و مسکن ساخته میشد یه بار سیمان کمیاب نشد . الان فعالیتی تو کشور نیست اما سیمان کمیاب است . معلومه صادر می کند برای هزینه دولت فرتوت و پرخرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی تو دیگه از اخلاق نگو (یادت رفته خودت چی میگفتی خودرابه بورس بسپارین )دروغ گو
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اخلاق یعنی اینکه آهای ملت ایران بازار سرمایه بهترین جا برایه سرمایه گزاریست و ما حمایت میکنیم
حضور مردم ساده لوح با فروش ملک و دارایی و وام و قرض در بازار کلاهبرداری سرمایه و ربودن مال ملت و تکمیل بودجه دولت و ماندن یه ملت ساده لوح در گل
امیدوارم مسءولین رسیدگی کننده به خیانتها و دزدی ها و به کسانی که با تحریمها همراهی کردن و فشار را بر مردم عزیز ایران زمین به حداکثر رساندند هرچه سریعتر وارد میدان شده و سزای این بی امیدی و بی تدبیری را بدهند
هرجا تولید داشتیم آمدند و وارد کردن هرجا جوانه ای زده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی توهم زده است وخرید نمی رود .احتمالا برایش همه چیز مجانی یا به قیمت هشت سال پیش پیش میخرد!!!! کمر مردم زیر تورم خم شده همه چیز ده برابر شده .دراین هشت سال اکثر تولیدی ها تعطیل بود با همت قوه قضاییه شروع بکار کرده است .ما روز شماری میکنیم برای تمام شدن دوره شما.اینقدر دروغ نگو بگذار مردم لاقل یک ذره خاطره خوب از شما داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۸۰ میلیون جمعیت ایران ی نفر ازتون اقای روحانی راضی نیست چطور روتون میشه از خودتون تعریف میکنید خجالتم خوب چیزیه به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آره برای دزدها دوران طلایی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دیگر تو این کشور خبری از اخلاق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اخلاق می خواهی برو نزد : اخلاق الدین قمی !! تو اخلاق یکه یکه !! اگه پا رو دمش نذاری !!و قدرت را از دستش در نیاری وبگذاری کما فی السابق در دستش بمونه !!تازه شام هم افتادی !!! وتا صبح هم آواز :خر برفت وخر برفت وخر برفت براد سر میده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بله صد درصد درسته، برای قشر مرفه بی درد از هیچ تلاشی فروگذار نکردید پرزیدنت روحانی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عجب رویی داره این بشر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی گویا قرصاتو نشسته میخوری که هر روز میای چرت و پرت میگی.از روزی که پاتو تو دولت گذاشتی روز به روز همه چیز بدتر شده حتی با ورود واکسن به کشور که میتونست آمار مرگ و میر رو به نصف کاهش بده مخالفت کردی.جنایتی که شما در حق مردم ایران کردی هیتلر در مورد کل دنیا انجام نداد.خجالت بکش و این چند وقت باقی مانده تا پایان دولت شومت رو در سکوت سپری کن تا بیش از این مورد دشنام و نفرین مردم قرار نگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دشنام ونفرین برای این آقا باد هواست یه چیزی بفرمائید که به کار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کاری کردین که ملت راازانتخابات فراردادین توریس بمانی دیگران بیان همه ازهم بدترین روزگارمردم راسیاه کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
احتمالا واسه خودت و خانوده ات دوران طلایی اقتصاد بوده نه واسه مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
وقتی شما توهین کردی اخلاق جایگاهی نداشت؟
وقتی به رئیسی اون حرفها رو زدی اخلاق کجا بود؟
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۳:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی گیریم همه چیزهایی که می گی درست.
شما فقط زحمتی بکش دست تو از توی بورس و جیب مردم بیرون بکش.
مطمئن باش که حقوقی شرکت های بزرگ دولتی فقط به دستور شما اینکارو با مردم کردند (البته شاید به خاطر کسری بودجه و یا جبران ضرر دهی خودشون)
خدا لعنت شون کنه ...
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
رییس جمهور بعدی فقط 4سال اولش رو باید صرف درست کردم این دوران طلایی اقتصادی شما کنه نمی دونم وقت می کنه برنامه های ودش رو عملی کنه یا فقط باید گند هایی که شما زدینن رو جمع کنه البته اگه تو 4 سال این گند ها رو جمع کنه ایول ذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درایران همیشه همین بوده که هرکه سرکار میاد، میگه باید خرابکاری قبلی رادرست کنه!!! که علاوه براینکه درست نمکنه، خراب تر هم می کنه!!؟ ودور باطل، ادامه داره!!!! ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دوستان
چند روز از ریاست جمهوری این آقا مونده از دستش خلاص بشیم
یکی مارو از دست این آقا نجات بده لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۲۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من یه پیشنهاد دارم هر کس رای اورد روز بعد دولت را تحویل بگیرد به خدا از عواقب همین چند ماه میترسم از این دولت هر افتضاحی ساخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یک سوال دارم از اقای روحانی عزیز: بزرگوار شما چه کاری را درست انجام دادی که اقتصاد را درست کرده باشی؟ مردم در مشکلات غرق اند، یعنی تو دکتری داری؟ بعید میدانم. برو کمی فکرکن به اعمالت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فکر کرده
ماها و شماها نمیفهمیم
فقط اینا همه چیو بلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من هم یک عضو مردم هستم، اما برخی مردم ناشکری میکنند، مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های بی‌شماری که ترامپ وضع کرد و ترس کشورهای دیگر در رابطه با ایران با وجود رئیس جمهور احمق و کله شقی مثل ترامپ و حوادثی مثل سیل و کرونا باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای مردم شد.
از شما خواهش میکنم فقط 4 سال اول روحانی رو در نظر بگیرید بدون درنظرگرفتن 4 سال دوم، بد بود؟ دلار گرون شد؟ به خدا اگه بد بود خود ما و مردم دوباره بهش رای نمیدادیم و به آیت الله رئیسی رای میدادیم تا وضع رو تغییر بده ولی چون دیدیم خیلی خوب کشور رو اداره کرد و قدری از مشکلات مردم کاسته شد و تحریم ها برداشته شد باز هم به روحانی رای دادیم. حالا اینکه در دوره ی دوم ریاست جمهوری ایشون ترامپ و خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها اتفاق افتاد و فاجعه ی کرونا که این قدر تاثیر منفی در اقتصاد و وضعیت کشورهای دنیا گذاشت اتفاق افتاد، واقعا تقصیر آقای روحانی نیست؛ حالا شاید سوء مدیریت هایی هم بوده یا کاستی هایی هم بوده ولی به نظر من وضع اقتصادی و گرونی های فعلی و گرونی دلار و... به دلیل کرونا و خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم های بیشتر توسط ترامپ بوده و البته ارز 4200 که معاون اول متاسفانه پیشنهاد داده. ولی کاندیداهای محترمی مثل آقای زاکانی متاسفانه تمام مشکلات رو به مدیریت آقای روحانی و دولت نسبت میدهند که این به دور از انصافه.
اگه مشکل اصلی از آقای روحانی بود مطمئناً نباید برای 4 سال دوم رای می آورد؛ به نظرم متاسفانه در جامعه نسبت به آقای روحانی ظلم و جفا میشه و اقدامات و کارهای ایشون نادیده گرفته میشه؛ خود من دقیقا یادم هست که اعلام شد در یک سال، بیشترین رشد اقتصادی رو ایران در جهان داره؛ در این 42 سال کی شده همچین اتفاق بزرگی رخ بده؟ مطئمن باشید اگه ترامپ و کرونا نبود و اگه آمریکا همچنان دربرجام بود وضعیتمون خیلی بهتر بود، دلار گرون نشده بود و آقای روحانی هم دارای ارج و قرب بالایی نزد مردم بودند ولی متاسفانه شد آنچه نباید میشد. اما من خواهش میکنم از مردم و برخی از مسئولین لطفا کلاهتون رو قاضی کنید و یک طرفه و از روی فشار مشکلات به قاضی نرید، ببینید که این باعث و بانی این مشکلات فقط دولت نیست بلکه بالای 70 درصد این مشکلات نتیجه‌ی اقدامات ترامپ و کروناست که ان شاء الله خداوند شر هر دو رو از دنیا کم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز
کسی که رئیس جمهور میشه نباید از روی باد معده حرف بزنه. بلکه باید با منطق و اصول برنامه ریزی کنه و براساس داشته ها تصمیم بگیره.
این چه حرفیه بخاطر اینکه فکر نمیکرد ترامپ بیاد سرکار و تحریم بیشتر بشه و ...؟
در ضمن ایشون کجا گفته برجام بخاطر رفتن ترامپ خوبی نیست؟ برجام کارایی نداره؟ برجام فقط کلاهبرداری بوده؟
بلکه همیشه دفاع کرده. پس یا اون موقع دروغ گفته یا الان شما داری دفاع الکی میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حتما شما از کسانی هستی که سر سفره دولت روحانی نشسته بودی .کدام تحریم مدیریت بد نتجه کارایشان و دولتش است .آن از خصوصی سازیش که کارخانه هاراداد پول هم داد به وابستگان حزبیش .وتعطیلی کارخانه ها وبیکاری جوانان و گرانی .اینقدر تحریم را چماق نکنیدبزنید سر ملت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام .خواهشا
تعریف بی تعریف .

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چهار سال اول تماما رکود بود خیلی از تولیدیها ورشکست شدن شما با کارگر اونها در ارتباط بودی؟ بله امثال شما فریب رونق اقتصادی و دیوار کشی رو خوردین وگرنه خیلی از مردم نمیخواستم رای بدن سال ۹۴ تعدادی از اساتید اقتصادی هشدار دادن که اوضاع در حال انفجار وزیر اقتصاد آقای طیب نیا سال ۹۵ کفت کشور در حال ورشکستگی! اگر دلار بالا نرفت به زور و تزریق دلار به بازار جهت انتخابات بوده کمی تامل کن و با بینش حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
قسم خدا رو نخور؟ همون وقت هم اوصاع اقتصاد افتضاح بود، اخلاق بد در جریان هردو انتخاب هم که معرف حضوره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کجا زندگی میکنی؟؟؟
دور مازندران رو فقط حصار کنند جواب خودش و کل ایران رو تو مواد غذایی میوه جات و... میده
تو تولید مرغ و تخم مرغ زاییدن
یکسال سیب و گوجه و... را دور میریزند
یکسال قیمتش تو آسموناست
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
طبق آمار 30 درصد چالش ها و مشکلات اقتصادی ایران منشا خارجی و 70 درصد منشا داخلی دارن
بارو نمی کنی از اون مهندس اقتصاد ها یی بپرس که نمی تونن یه عدد از یک تا هفت بگن

مشکلات اقتصادی زیادی هست تو ایران که حل اون ها نیازی به کمک خارجی نداره

ما تو این سال ها میتونستیم توی مرزهامون قوی شیم اما.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هیچ کشوری در دنیا وجود نداره که بتونه فقط با امکانات داخلی به حیات خودش ادامه بده، هیچ کشوری! حتی کره‌ی شمالی هم به لطف چین و روسیه است که حکومتش باقی مونده؛ نگید با مازندران و فلان جا میشه کشور رو اداره کرد، موضوع فقط غذا نیست یا فقط خونه نیست؛ میلیون‌ها کالای وارداتی داریم که بدون واردات اونها امکان نداره بتونیم اونها رو در ایران داشته باشیم؛ نمونه‌اش گوشی، لپ‌تاپ، کامپیوتر، مودم، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات معدن و هزاران چیز دیگه، شما یک شرکت تولید لپ‌تاپ ایرانی معرفی کنید؛ اگه میشد یه کشور فقط با منابع داخلی اداره بشه پس نیازی به این موارد هم نیست؛ همه‌ی اینها هم وارداتشون وابسته به تحریم و قیمت ارز هست و تا وقتی تحریم و مشکلات FATF وجود داشته باشه و تورم، قیمتشون هر روز بالاتر از دیروز خواهد بود و با وجود سیاست قهر با دنیا، وارداتشون هم متوقف میشه.
کسانی که تحریم رو بی اهمیت میدونن و رابطه با دنیا رو بی‌اولویت جلوه میدن واقعاً چیزی از اقتصاد و حکومت سرشون نمیشه، واقعا به فکر مردم نیستن؛ پایه‌ی فقر مردم در زمان جناب احمدی‌نژاد یا به قول برخی مردمی‌نژاد گذاشته شد که میگفت تحریم چی هست اصلا؟! نادیده گرفتن تحریم و مسائل بین‌المللی و فشار دنیا و فشار سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های اون نتیجه‌ای جز تورم سرسام‌آور و گرانی و کاهش شدید صادرات و سرمایه‌گذاری نداره؛ این مسائل با منابع داخلی به هیچ وجه قابل حل شدن نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۲۲:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
نه اقا برو از اقتصاد دان ها بپرس ایشون به زور نگه داشت با رکود معلوم بود دوام نمی اورد شما فکر کن تورم را مثل نگه داشتن یه فنره که لحظه به لحظه قدرت اش زیاد میشود و یک باره ازاد میشود این اقا 4 سال اول فنر را نگه داشت اتا رای بیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
هم وطن خوبه که نظرت رو اعلام میکنی و پخش میشه ولی شاید سن من از شما بیشتر باشه، این آقای روحانی و ظریف در دولت آقای خاتمی هم مذاکره کردن، نیروگاه هسته ای اراک پلمب شد و آمریکا تعهد کرد تحریم برداشته بشه ولی به چشم خودشون دیدن که آمریکا بد عهدی کرد و زیر قولش زد. حالا من نمیدونم چی شد که دوباره سراغ مذاکره رفتن با آگاهی از بدعهدی آمریکا رفتند سر میز برجام. این گناه نابخشودنی است
من که اینا یادم بود بهشون رای ندادم ولی بعضی جوونا به خاطر بعضی حرفا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ای با اخلاق با مرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کجای دنیای زنده ها اینهمه اخلاق دیده بودید ؟!؟!انحصار طلبان قدرت از جمله شخص روحانی :در خواب هم نمی دیدند که مردم تحت فشار اینهمه "رام وبا اخلاق"باشند !!!که از میان 592 نفر فقط : 6+1 نفر گزینش کاملا"مهندسی شده باشند وجیک کسی در نیاید واقعا"دار السلام است !!!98%مرده متحرک !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ماست ها رو نریز تو قیمه ها الان پیشنهاد شما جهت ریاست جمهوری کیه لاریجانی؟؟؟؟جهانگیری؟؟؟؟؟؟احمدی نژاد؟؟؟؟؟؟؟ پیرمرد کفن پوش؟؟؟؟؟؟؟؟دام دار؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو ما هم متوجه بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه برای مردم نایی مانده بود کاری می کردن ولی چکنیم که هیچ رمقی باقی نمونده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ظاهرا"اینها از حرکت سال 88 تو خیابون ها درس عبرت نگرفتند وباز هم مثل 42 سال قبل سوار شدن وپیاده نمی شن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خدایش محسن رضایی با برنامه امد جلو یارانه ۴۵۰ تومانی خرید نقدی محصولات کشاورزی و ریشه کن کردن دست دلالان حقوق برای تمام زنان خانه دار و سهم ویژه نفت واقعا اگه چنین برنامه ایشون داشته باشند همه ملت ایران باید به رضایی رای بدند چون با این کارشون واقعا تا حدودی فقر را کم میکنند اقای رضایی دورهای قبل هم با برنامه امدند جلو ولی متاسفانه رای نیاورد امیدوارم بتونند رای بیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دم حاج محسن رضایی گرم که گفت حسن روحانی و عبدالناصر همتی باید ممنوع الخروج و محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
* تاکید امام ( ره )

((((((( وحدت وحدت وحدت ))))))))

درود خداوند به روح پاک امام
و شهدای عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فقط می خوام ببینم کی به همتی رای می ده با این روش افراد مضر جامعه رو می شه به راحتی پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فقط می خوام ببینم کی به همتی رای می ده با این روش افراد مضر جامعه رو می شه به راحتی پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بزرگترین کاری که برای دشمن می شود کرد این است که یک احمق بی سواد هشت سال حاکم بر یک کشور مثل ایران شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بنده خدا چقد کار میکنه ... گناه داره بگین یه خورده برن سعدآباد رو تشک لایکو استراحت کنن . تا بلکه خستگی 8 سال کارکرد شبانه روز از تنش خارج بشه ... حیفه واقعا ایشووووووووووووووون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
وزیر نفت شما با احداث پالایشگاه مخالف است ،این پالایشگاهها را که میسازد.قرارگاه خاتم الانبیا سپاه.هر طرحی که در کشور به اجرا درآمده و ساخته شده است به برکت وجود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه بوده.در بحث کرونا و کمک به سیل زدگان جنابعالی در سفر قشم تشریف داشتید.این بچه های سپاه و بسیج بودند که در همه این عرصه حضور داشتند ولی از برادران دولتی خبری نبود.در عرصه سیاست و دیپلماسی اگر عمل مرد میدان نبود برای جواد و جنابعالی هم تره خورد نمی کردند .پس خواهشا تلاش و ثمرنشستن کار بقیه را به اسم خودت و اطرافیان دزد واختلاس گرت ثبت نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من حاضرم با این مرد مناظره کنم بدبختمون کردی لطفا هیچی نگو فقط برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
برو بابا. دیگه جایزه اخلاق رو باید به تو داد !!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اخلاق؟؟؟ منظورتون همتی و مهرعلیزاده است که کاپ بی اخلاقی رو از آن خود کردند؟؟؟ این دو نمی گذارند بقیه از وقتشون برای تشریح عملکردها استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
منصف
۲۳:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آن قدر چشمانمان را کینه گرفته که خلاف دیگران را نمی بینیم ، برای مشاهده بی اخلاقی به حیف و میل بودجه مرکز پژوهش ها که از زمان ریاست آقای زاکانی رایج شده توجه کنید . به گزارش یکی از نمایندگان محترم در چند هفته پیش از وضعیت فعلی مرکز پژوهشها مراجعه شود.یا کارخانه رشت الکتریک
Iran (Islamic Republic of)
در جواب منصف
۱۲:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
تهمت نزن
Iran (Islamic Republic of)
به منصف نا منصف
۱۷:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
کارخونه رشت الکتریک که به لطف همسران دولتمردان عزیز مثل همسر جناب واعظی به این روز افتاده! کار واعظی رو میخوایید بندازید گردن زاکانی؟گویا اونی که چشمانش رو کینه گرفته و خلاف دیگران رو نمیبینه خودتی عزیز جان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
آقا ، پاس گل به دشمن نده ، فقط برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
روحانی بدبخت شی که بدبختمون کردی
Switzerland
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حیف که دستم به تو نمیرسه ....
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام جناب حسن کلیدساز فکر کردن چون ریش خودشون رو خیلی قشنگ رنگ میکنند مردم رو هم خوب میتونند رنگ کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اتو مو هم می زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سنگ پای قزوین خیلی معروفه می خوام بزنم تو کار صادرات بعد اتمام دوره شما و همکاران دوست داشتید شریک بشید تو اولویت هستید
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۳:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
شما و دولتت بزرگترین جفا به ملت ایران هستی
فقط زودتر برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
((( حراج حراج حراج واقعی )))

سنگ پای قزوین
۱۲۳
آخرین اخبار