آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از نقش پررنگ مردم در انتخابات تا لزوم مشارکت حداکثری

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با تأکید بر اهمیت انتخابات، اظهار  داشت : باید بکوشیم تا صندوق رأی همواره موردتوجه مردم قرار گیرد.

او با تأکید بر اهمیت رأی دادن، ادامه داد : هرچه مردم بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند و انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند، پشتوانه نظام محکم‌تر می‌شود و در سطوح بین‌المللی و داخلی کارسازتر و مفیدتر خواهد بود.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان خواست، با حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری را به منصه ظهور بگذارند.

 

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناکامی دشمنان می‌شود

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام  اظهار داشت: کم کم به مهم‌ترین رویداد سال ۱۴۰۰ و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا نزدیک می‌شویم و در این روز باید هوشمندانه عمل کنیم.

او با بیان اینکه برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری است، افزود: مشارکت حداکثری مردم، انتخاب فرد اصلح و رقابت سالم در انتخابات از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری و برقراری امنیت این مهم در راس مأموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: وجود امنیت، موجب انتخاباتی پرشور خواهد شد و نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت و آرامش مرم تا پایان این عرصه مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رعایت ۳ ویژگی شور انتخاباتی، سلامت انتخابات و امنیت انتخابات، خاطر نشان کرد: امروز دشمن برای هر قدم ما برنامه‌هایی آماده دارد و می‌خواهد بین مردم و مسولان فاصله ایجاد کند، اما مردم همانند گذشته در عرصه اتخابات با مشارکت حداکثری دشمنان را ناکام خواهند کرد.

سرهنگ عزیز زاده ادامه داد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه تولید امنیت، یک تولید همگانی است و نیازمند همراهی همه شهروندان در این راستا هستیم، تصریح کرد:نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های خوبی را در جهت تامین امنیت انتخابات انجام داده است.

سرهنگ عزیزاده خاطرنشان کرد: متولی کار نظارت و رصد فضای مجازی برعهده پلیس فتا است و فعالیت‌ها، جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضا‌های مجازی استان با تلاش شبانه‌روزی پلیس فتا استان رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت:با توجه به مشخص بودن دستورالعمل‌های تبلیغاتی و انتخاباتی در چارچوب قانون به ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها توصیه می‌کنیم که مطابق قوانین تبلیغاتی انتخاباتی در فضای مجازی عمل کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات مشکلات کشور را مرتفع می‌کند

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بدره اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران تا آخرین لحظه‌ای که پشت میز مدیریت قرار دارند باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند و با زبان شیرین و تکریم، با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند.

او گفت: مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که با عدم حضور مشکلات بیشتر خواهد شد، ولی اگر به خاطر ادای دین و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حاضر شوند این مشکلات مرتفع خواهد شد، افزود: در شرایط حاضر که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و گلایه‌های از سوی مردم در تورم و گرانی وجود دارد، تکلیف شرعی ما این است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و مشارکت در انتخابات را تبلیغ کنیم.

او افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز انشاالله شاهد حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان بدره در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

کریمی تبار اضافه کرد: مردم شهرستان بدره با عقبه دینی، فرهنگ اسلامی و ارتباط با روحانیت دارای پیشینه ارزشمندی هستند.

او با بیان اینکه ظرفیت‌هایی بزرگی در سطح کشور و استان وجود دارد و مشکلات قابل حل است، اضافه کرد: شهرستان شدن باید بر اساس اضافه شدن امکانات و منابع باشد و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهرستان لازم است که توجه ویژه‌ای در راستای ارزش‌های اسلامی در برخی مناطق گردشگری صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.