تشکیل شعب قضایی ویژه تخلفات انتخابات در استان مرکزی

شعب ویژه تخلفات انتخاباتی در سطح دادسرا‌ها و دادگاه ها‌ی استان مرکزی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قربانی دادستان اراک در نشست با اصحاب رسانه در خصوص تخلفات و جرائم انتخاباتی گفت: دستگاه قضایی هم در سطح دادسرا‌ها و دادگاه‌ها شعب ویژه تخلفات انتخاباتی دارد.

قربانی از مجریان و ناظران انتخاباتی خواست کاملا پایبند به قوانین و مقررات باشند و مسئولین دستگاه‌های اجرایی قانونمند باشند.

او اضافه کرد: دستگاه قضا در صورت مشاهده استفاده مسئولان از امکانات و وسایل متعلق به مردم و بیت المال به نفع فرد یا افراد خاص با این تخلفات با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دادستان اراک بیان کرد: با تاکیدات و هماهنگی با اصحاب رسانه ان شالله اصحاب رسانه در زمینه تکلیف ذاتی در بحث ارتقاء امنیت اجتماعی هماهنگ با مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی بتوانند نقش ایفا کنند وبا اعتمادسازی و امید آفرینی، زمینه حضور حداکثری مردم درانتخابات را فراهم کنند.

او با بیان اینکه این نشست در راستای سیاست‌های پیشگیرانه جرائم و تخلفات انتخاباتی و با این نگاه که یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین و سرمایه نظام که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات داشته باشد برگزار شده است.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان تاکید داشتند که اصحاب رسانه و مطبوعات باید امیدآفرینی و اعتمادسازی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.