آمریکا: ایران با غنی سازی ۶۰ درصدی، از توافق هسته‌ای فراتر رفته است

هیئت اعزامی آمریکا در وین اعلام کرد ایران با غنی سازی ۶۰ درصد، از محدودیت‌های توافق هسته‌ای فراتر رفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه الجزیره، هیئت اعزامی آمریکا در وین اعلام کرد ایران با غنی سازی ۶۰ درصد، از محدودیت‌های توافق هسته‌ای فرتاتر رفته است.

هیئت اعزامی آمریکا در وین همچنین گفت: ما از ایران می‌خواهیم تا به پایبندی هایش بازگشته و گام‌های بیشتری را خارج از توافق هسته‌ای بر ندارد.

هیئت آمریکا همچنین اعلام کرد: از تهران می‌خواهیم تا برای بازگشت متقابل به اجرای کامل توافق هسته‌ای همکاری کند.

اظهارات مقامات آمریکایی در حالی بیان می‌شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ به شکلی یکجانبه از توافق هسته‌ای خارج شد و تحریم‌های یکجانبه‌ای را علیه کشورمان اعمال کرد؛ اقدامی که در نهایت ایران را مجبور کرد تا تعهدات هسته‌ای خود را مرحله به مرحله کاهش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
یه کاری نکن که 4 ناو هواپیمابرت رو غرق کنیم
برای ایرانی ها کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۶:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تا کور شود چشم دشمنانی که نمیتوانند ببینند اعم از داخلی و خارجی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشمتان فرا تر هم خواهیم رفت ؟ کثافتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا با داشتن دهها بمب اتمی بهتر است دهانش را ببندد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خب زور ایران زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ای بابا
خود آمریکا را کی تایید کرده...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که اجازه نظر دادن به خودش می ده..؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ایران اسلامی هیچگاه شکننده پیمان و دروغگویی و فریبکار نبوده ،بدعهدان و فریبکاران و پیمان شکنان به تعهدات خود که رفع همه تحریمها و یکجا ست برگردند و اینقدر وقت کشی و تحریم و تهدید را کنار بگذارد.
ملت ایران نه باج ده است و نه ترسو و بزدل .
ملت ایران ملتی بود که خون داد تا سرافراز و سربلند بماند .
این ملت خون نداد که بیگانگان در سایتها و تاسیسات ما بتازند و بشکنند و ببرند و بکشند و ببرند و سیمان بریزند و سوخت ببرند و سانتریفیوژ کاهش دهند و آب سنگین ببرند و با این حال هم تحریمها را بیشتر کنند و حتی یک تحریم هم بر ندارند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۶:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا مگر غربیها بر سر پیمان مانده اند تا ایران هم بر سر پیمانی که سراسر به ضرر ایران تمام شده است پس از گذشت 8 سال از برجام چه منفعتی برای ایران بدست امده که ایران باید به این پیمان بماند مگر نه اینکه ایران باید از این پیمان منافعی میداشته است پس کو این منافع که پس از پر کردن قلب راکتور اراک بکلی زیر این توافق زدند اکنون نیز توقع بازگشت ایران به پیش از غنی سازی هستند چه مقدار دیگر ما باید ایران ضرر بدهد تا اقاین غربی و غربی پرست بخود بیایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به تو چه که ما چقدر غنی سازی می کنیم طبق گفته اقا اگر ما که نمی خواهیم و اگر خواستیم سراغ بمب اتم برویم تو که سهله هیچ قدرتی جلوی ما نمی توتنید بگیرد
Chile
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اگه مصرف دیگه ای نداشت که الان برق داشتی
Canada
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
نباید به شعور ملت دنیا توهین بشه که
نمیشه با دورع و نیرنگ صورت مسئله را پاک کرد
بعد از هزینه و اتلاف وقت برای وطن ما ِخودتون
رفتید .حالا دوست دارید برگردید
باشه .تمام تحریم ها را بردارید
مدتی راست نمایی کنیم که
نزنید زیرش با عنوانین مختلف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوب است به این نماینده دولت تروریستی آمریکا گفته شود مگر توافقی وجود دارد که معیار قضاوت شما برهم زنندگان توافق قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۰۹:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلاح اتمی برای پدافند کیهانی خوب و صلح آمیز است. برای زدن شهابسنگها و دنباله دارها و سیارک‌ها ما نیاز به سلاح و پدافندی قویی نیاز داریم.
Chile
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چی می گی اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: دبیرکل حزب‌الله لبنان، به مناسبت سی‌امین سالروز تأسیس شبکه «المنار» سخنرانی کرد.
سید حسن نصرالله در ابتدای اظهاراتش با اشاره به کسالت اخیر خود، از همه کسانی که نگران او بودند، تشکر کرد و در این خصوص گفت: «من به این محبت مردم افتخار می‌کنم و به آنان اطمینان خاطر می‌دهم که در کنار آن‌ها هستم و ما این راه را با هم ادامه خواهیم داد ان‌شاء‌الله.همچنان امید دارم که ما با یکدیگر در مسجد الاقصای مبارک نماز خواهیم خواند».
وی در اظهاراتش گفت: حزب‌الله ارائه ۲۰ هزار داوطلب برای حمایت از کشور در مبارزه با احتکار را پیشنهاد می‌کند. حل‌ بحران بنزین در لبنان طی چند روز امکان‌پذیر است از راه نفت ایران؛ اما این گام نیازمند یک تصمیم سیاسی جسورانه است.
دبیرکل حزب‌الله افزود: تمام این خفت‌هایی که مردم لبنان در پمپ‌ بنزین‌ها گرفتار آن هستند، هنگام اتخاذ تصمیم روی‌گرداندن از آمریکا و وارد کردن نفت از ایران با لیره لبنان به سرعت‌ پایان می‌پذیرد. پیشنهاد ایران برای ارسال سوخت به لبنان بر پایه پول لبنان همچنان پابرجاست. هنگامی که از مسئولیت‌پذیری دولت ناامید شدیم، حزب‌الله با دولت ایران مذاکره خواهد کرد و کشتی بنزین و گازوئیل خواهد خرید و آن‌ را به بندر بیروت خواهد آورد، بگذارید دولت ممانعت کند
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۰۹:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
غربیها با اون کارنامه درخشان برده داری و استعمار و نسل کشی گذشته و نیرنگ و بدعهدی فعلی بابت هر روز تاخیر در رفع تحریم ها میلیونها دلار به ملت ایران ضرر می رسانند، پس دولت ایران نیز بایستی شجاعت به خرج داده و متقابلا هر روز هزاران گرم اورانیوم صد در صدی تولید و ذخیره کند، تا نوچه های شیطان و دشمنان خدا و مسلمانان هم طبق فرموده قران در رعب و حشت به سر ببرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
غلط کرده آمریکا که می خواهد جلو اورانیوم و انرژی هسته ای ما را بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بایدپایگاه های بمب اتمی ایالات متحده راتهدیدبه موشک باران کردتاحساب کاردستشان بیایدهمون تهدیدی که سردیمونااسراییل کرده شداین باردرایالات متحده انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام علیکم، برای این کار احتیاج به موشک های قاره پیما داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
شهاب 6
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۹:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا از برجام سه سال است که خارج شده و تا به حال هم رسما بازگشتش به برجام را اعلام نکرده بنابراین حق اظهار نظر درباره میزان غنی سازی ایران که 60% است را اصلا ندارد. این موضوع فقط بین ایران و کشورهای باقیمانده در برجام(4+1) است و بس و بهتر است آمریکا سرش به کار خودش گرم باشد و زیادی فضولی نکند که هیچ تاثیری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام:مجلس اگر براستی انقلابی و عصاره فضائل ملت است باید با تصویب طرح قاطع دو فوریتی ممنوعیت قانونی ابدی مذاکره از طرف هر دولت جمهوری اسلامی با غرب وبیگانه را در زمینه دفاعی ،موشکی ، فضایی، نانو ، هسته ای جدید، سلول های بنیادی، پزشکی، هوش مصنوعی وهمه علوم و فنون پیشرفته را تصویب کند زیرا هدف وضع تحریم های همه جانبه علیه ایران از طرف امریکا و غرب ،ناراضی کردن ملت و در پی آن گشودن باب مذاکره است درصورت عدم مذاکره امید به آن، از طرف دشمن قطع گردیده و حربه و بازی کثیف تحریم و مذاکره بی خاصیت می گردد.درغیر این صورت با این مذاکرات خفت بار تمام موئلفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری از طرف غربگرایان و شیفتگان مذاکره به تاراج می رود بدون اینکه ساختار کلی تحریم ها لغوگردد«بی پرده باید گفت با این قرارداد امثال برجام علاوه بر نابودی صنعت هسته ای جز خفت، ذلت و تاراج علمی و فنون پیشرفته ،تورم افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری، جهش قیمت ارز و گرانی بی ضابطه کالاومسکن،هیچ رهاوردی برای کشور نخواهد داشت» نکته مهم و حیاتی دیگر که نمایندگان محترم مجلس همواره باید مد نظر قراردهند در تصویب هر نوع قوانینی باید نظارت و بازدارندگی در خود آن قانون گنجانده شود به این نحو که مصوبه ای که به قانون تبدیل شده در هررده و مقامی از ریاست جمهوری گرفته تا هرمقامی در صورت عدم اجرای آن از طرف مستنکف، وصف مجرمانه ومجازات بازدارنده در آن گنجانده شود تا کسی جرات نکند قانون را به سخره گرفته و یا آنرا قبول نداشته و اجرا نکند. مصوباتی که بار ها ازطرف مجلس و تائید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد اما همچنان ازطرف دو رئیس جمهور اخیر آقایان احمدنژاد و مخصوصاً روحانی اجرا نشد.
Chile
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
وای به اون روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام: مذاکره با غرب و امریکا به دلایل تاریخی ، متقن و غیر قابل خدشه ذیل باعث حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد و باعث ممانعت ازپیشرفت کشور می گردد:
1- هدف امریکاه از مذاکره لغو تحریم ها نیست بلکه ساختار آن باقی خواهد ماندوتحریم اساساً وسیله و ابزاری است برای اینکه از ایران درهمه زمینه ها ازجمله درموضوعات حضورمنطقه ای،موشکی و حقوق بشرامتیاز گرفته بلکه اگر بتواند پیشرفت کشور را به سراشیبی سقوط بکشاند.
2- آمریکا اگر کوچکترین امتیازی به ایران بدهد با بدعهدی و بد قولی زیر تعهدات می زند و عمل کردن ایران به تعهدات چند باره ایران رکب خورده و بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی یعنی پس از هزینه سنگین راه اندازی غنی سازی 60درصدی نابودی آن دستگاه ها وممنوعیت توسعه و تحقیقات هسته ای و عقب گرد وعقب ماندگی نسبت به کشورهای دارای علوم و فنون هسته ای.
3- با بررسی تجربه های تاریخی ازجمله اعتماد دکتر مصدق به امریکا و سقوط دولت او ، اعتماد و مذاکره معمر قذافی در زمینه های هسته ای ،موشکی و تجاری با امریکا وغرب و در پی آن نابودی برنامه هسته ای و موشکی لیبی و سرانجام به خاک سیاه نشاندن اقتصادلیبی و معمرقذافی توسط امریکا و اروپا ،اعتماد صدام جنایتکاربه بازرسان سازمان ملل و یافتن تمام نقشه های نظامی و غیر نظامی عراق ودادن اطلاعات آن به امریکا و پس از آن جنگ راحت امریکا و متحدانش علیه صدام و شکست او.
4- مذاکره تحویل دیپلمات های امریکایی در لبنان در زمان مرحوم هاشمی وعدم آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا،معاهده سعد آباد مبنی بر قبول داوطلبانه تعلق غنی سازی و پروتکل الحاقی توسط روحانی در دولت خاتمی با سه کشوراروپایی وعدم اجرای تعهد توسط آن سه کشوراروپایی و آمریکا.
5- معاهده برجام مبنی برممنوعیت حدود صد نوع فناوری هسته ای ایران با1+5 خروج از برجام توسط امریکاواضافه شدن بیش از 1500 نوع تحریم قبلی وجدیدعلیه ایران .
6- اساس،پایه و انگیزه وضع تحریم ازطرف دشمن به طمع فشارهمه جانبه برملت و دولت وسپس گشودن باب مذاکره بوده و انگیزه و هدف مذاکره هم از طرف غرب به حراج دادن مولفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری و جری شدن دشمن و باج خواهی های مضاعف از کشورو ملت با ابزار تحریم می گردد.
7- غرب صرفاً با تله وحیله مذاکره می تواند مولفه های قدرت را با نیرنگ از ایران بگیرد درصورتیکه بجز مذاکره هیچ راهی برای به زیر کشیدن قدرت ایران ندارد مانند ممنوعیت صد نوع فناوری هسته ای در برجام وموارد ذکر شده بند های این موارد.
8- درصورت بازگشت به برجام امریکا به هر بهانه ای دوباره می تواند از مکانیزم ماشه یا همان اسنب بک استفاده کرده وتحریمها را ازطریق قطع نامه های شورای امنیت به بکباره برگرداندوایران را ذیل بند 7 منشور ملل متحد ببرد.
9- در صورت مذاکره موشکی و منطقه ای و به باد دادن توان موشکی ،قدرت دفاعی و منطقه ای کشور، امریکا ، اروپا و حتی کشورهای مثل عربستان و اسرائیل می توانند امنیت ایران را نابود کرده وکشور و ملت رامثل لقمه ای چرب خودغارت کرده یا داعش و سایرگروهای تروریستی را به جان ملت بیاندازند.
10- مشکلات اقتصادی به هیچ وجه با مذاکره قابل حل نیست زیرا ساختار کلی وپایه اصلی تحریم ها همچنان حفظ شده وآمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و آنرا بطور کامل لغو نمی کند زیرا هر تحریمی بابرچسب های گوناگون هسته ای ، موشکی و منطقه ای و حقوق بشراست.اگر یک موضوع از تحریم را بردارد سایر برچسب های تحریم باقی می ماند و این یعنی لغو تحریم ها کاملاً بی خاصیت و دروغ بوده وایران در گرداب،تله و دور بی حاصل موضوعات متعدد تحریم و مذاکره برای دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری قرار می گیرد.
11- در صورت عدم لغو تحریم ایسا ( ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی درایران) وتحریم یوترن( گردش مالی آزاد ایران از طریق دلار باجهان) که متاسفانه هیچکدام در برجام توسط تیم مذاکره کننده ایرانی از امریکا درخواست لغو نشده است برداشتن تحریم ها بدون لغو این دو بی معنی،مضحک و بی خاصیت است .
12- با تکیه بر توانمندی های و ظرفیت های عظیم داخلی اثرو نقش تحریم هارا بایدخنثی کرده و ازبین برداز جمله :استفاده درهمه زمینه های علمی و تولیدی از شرکتهای دانش بنیان،استفاده از قرار گاه سازندگی به عنوان تجربه موفق وراهگشای خنثی سازی تحریم ها،استفاده از نیروی انسانی جوان ،جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج ،برنامه ریزی بوجه سالانه بدون کسری بودجه توسط دولت وعدم چاپ بی پشتوانه اسکناس وعدم افزایش پایه پولی بدون پشتوانه افزایش تولید،اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بسیار کم بهره به واحد ها ی تولیدی متوسط و کوچک ،استفاده ازظرفیت معادن بصورت غیر خام فروشی ، برنامه ریزی مدون برای تولیدات گسترده صنعتی وکشاورزی و نگاه صادرات محور به همسایگان، حمایت همه جانبه از تولید داخل با کیفی سازی ،شفاف سازی و مبازره هدفمند با قاچاق و مبازره با فساد، پیمان های پولی دو وچند جانبه با کشورها ، قطع همیشگی فروش نفت خام وتبدیل آن به صنایع پتروشیمی با محوریت صادرات محصولات آن به همسایگان، اخذ مالیات عادلانه از ثروتمندان و عایدی سرمایه، خانه خالی و ماشین های لوکس واخذ مالیات از گردش حساب های بانکی ،تکمیل زنجیره پروژه های آزاد راهی، ریل وراه آهن برای دریافت حق ترانزیت از کشورهای همسایه، داخلی سازی با کیفیت خودرو ، لوازم خانگی و لوازم ساختمانی ،استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و نیروهای جهادی در تمام این مراحل برنامه ریزی پیشرفت و توسعه کشوروعدم اجازه ورود مجدد به شرکت هایی عهد شکن مانند توتال ،پژو ،سامسونگ ، ال جی و... که به بهانه تحریم کشور را ترک کرده و باعث شوک و خسارت به اقتصاد شدند، بطور قطع با پیاده سازی این برنامه ها باید حربه دو گانه تحریم ومذاکره را ازدشمن گرفت.در غیر این صورت مانند 8 سال اخیر با بدعهدی و شرطی کردن اقتصاد به دشمن توسط دولت تشنه مذاکره وغربگرا، شیرازه اقتصاد مبتنی برتوانمندی و ظرفیت های داخلی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ازهم می پاشد و باعث مشکلات عدیده ازجمله تورم غیر متعارف و افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری، جهش غیر عادی قیمت ارز، ریزش غیر طبیعی بورس و گرانی بی ضابطه کالا،مسکن و خدمات گردیده ونارضایتی بحق ملت را در پی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام : در خصوص مذاکرات هسته ای آقای روحانی و تیم هسته ای اومتخصص دادن امتیاز و نابودی صنعت و علوم و فنون هسته ای از طریق مذاکره به غرب هستند نمونه آن برجام (بوطن ریزی در قلب رئاکتور اراک و تعطیلی 100نوع فنآوری هسته ای )در زمان فعلی و تعلیق غیر قانونی غنی سازی اورانیوم و پذیرش پروتکل الحاقی(بازدید های سر زده و آنی بازرسان آژانس بین المللی از برنامه هسته ای و غیر هسته ای) از زمان آقای خاتمی که تاکنون نیز ادامه داردواین کار هیچ دستاوردی جزوعده حلوای نسیه ، ابر تورم برای کشور و خسران آشکار برای ایران نداشته و ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۸:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
وقتی هیچ یک از کشورهای برجامی به قولشان پایبند نیستن، ایران چرا باید پایبند باشه؟ چه نتیجه ای داره؟ باشیم تحریم هستیم نباشیم تحریم هستیم.پس بی خیال برجام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعاً خجالت نمیکشن . شما که از برجام خارج شدین و قبولش ندارین چرا درموردش نظر میدید. باید تاسف خورد بحال کشورهای اروپایی که آمریکا هیچ ارزشی براشون قایل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چند کشور غربی بدهکار ملت ایران است و باید جواب دهند که چرا چهل سال این کشور و ملت را تحریم کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مگه طرف های برجام سر تعهداتشون وایسادن که ما بخواهیم متعهد بمانیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ما از مسولان کشورمان میخواهیم سر موعد مقرر به وعده خود در پاک کردن اطلاعات دوربینها وفادار باشند.
ما مسخره چند کشور نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۰۷:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تا رفع همه تحریمها همینه که هست
تعهد در برابر تعهد.
غنی سازی صد درصدی هم باشه به هیچکس ربطی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فقط روی این نامردا رو کم کنید که خودشون بمب اتمی می سازند بعد میان مارو تحریم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۷:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام ،

ترسم نرسی اعرابی ،
این ره که تو می روی به چین است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر جو ،مرگ بر جانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جان کری فکر کنم فعلا دیگه کاره ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جنگ چالدران ما فقط شمشیر داشتیم وشکست خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جنگ 8 ساله
دشت طبس
جنگ با داعش لعنت الله
جنگ سوريه
ما خدا رو داشتیم و پیروز شدیم
اما الان که کسی دین و ایمان درست و حسابی نداره
تضمینی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه معنی فرا فکنی رو نمیدونستید این بهترین مصداقشه ...طرف برای کوچک جلوه دادن جرم خودش داره یه متهم نقاشی میکنه .
جانی ها قبیله سو رو قتل عام کردین حالا تو یه سرزمین غصبی دارید بمب اتم میزنید به اونور دنیا ...اخه یه عاقل هم تو شما پیدا نمیشه که خو دتونو احمقانه مطرح میکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یکی نیست به اینا بگه خودتون توافقنامه به اصطلاح برجامو پاره کردین و ازش خارج شدین.الان اصلا حق اظهار نظر راجع به اونو ندارین.اول برادریتونو ثابت کنید بعد ادعای ارث و میراث کنید.
نمی دونم در چنین شرایطی که طرف اصلا حرفاش اعتباری نداره دیگه مذاکره چه معنی داره؟لابد باید بریم بگیم مارا ببخشید که شما نامردی کردین!ما رو ببخشید که ملت ایران هم چوبو خورده هم پیازو و جریمه رو هم داده؟!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه به حرف امریکاباشه بلایی سر ما بیاره بدتر از سوریه وعراق، همون اول اشتباه بود مذاکره، الانم بهتره غنی سازی رو به ۹۰درصد برسونیم، خودشون تحریم رو خودبخود بر میدارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
میگم یکی به این بندگان خدا بگه حاجی تمام شد اون موقع که باید برمیگشتی و مهم بود گذشت الان ملت به نبودتون عادت کردند اصلا دیگه کسی برجام براش مهم نیست ۶۰درصد هم که خوبه یدفه دیدی ۹۰درصد هم انجام دادیم تو که خودت رفتی بیرون از معامله دیگه کاری نداشته باش چخبره و چکار میکنیم تو همون بیرون ماستتو بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوب شما 4ساله از توافق هسته ای فراتر رفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ما مازندرانی ها اینجور مواقع به دشمن میگیم : گی بخرده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکایی خودشون نجس هستند
لازم نیست بهشون چیزی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۲:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
امریکا غلط کرد وقتی برجام نباشه فرجامش هم دست ایران است تعهدی به امریکا نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
امریکا فقط میخواهد
و وانمود میکند از رفتار خود خبر نداردموجود جالبی است امریکا.کاش بیکار بودم کمی بیشتر در این خصوص دقت میکردم قابل تامل و مطالعه هست. ادمی را انگشت به دهان میگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا غلط زیادی میکه جوانان و دانشمندان ما تا هر جا که نیاز باشه غنی سازی میکنند اصلا نیاز هم نباشه برای سوزوندن اینا که ضرر های زیادی به کشورمان زدند با تحریم غیرقانونی غنی سازی میکنند آمریکایی ها هرچقدر دوست دارند ناراحت بشن به درک آب که از سر گذشت چه یک وجب چه 100 وجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به شما جنایتکاران وآدم کشهای ربطی نداره انشاالله نابودی همه دشمنان ایران عزیزوقدرتمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
نه می شینیم تو برامون تصمیم بگیری. چه پررو
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بیخود کرده گفته. آمریکا از توافق خارج شده ..حق مداخله نداره ...حق نظر هم نداره. بقیه هم که با انجام ندادن تعهداتشون رفتن تو کما. ایران هم حق داره به صلاح دید خودش عمل کنه .
Germany
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آنتونی بلینکن: حتی اگر ایران به توافق هسته ای بازگردد، صدها تحریم وضع شده علیه ایران باز هم به قوت خود باقی خواهند ماند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چشم جناب یانکی از صد در صد بیشتر غنی نمیکنیم
اخه عزیزم تو که حرف حساب حالت نیست
ما طبق توافق چند رصد ناچیز غنی کردیم
اما شما بی جنبه بودید و زیر حرفتون زدید
ما هم فهمیدیم که با نامرد طرفیم و باید با زبان زور حرفمان را به کرسی بنشانیم
ایا اگر ما بیست درصد غنی کنیم شما به توافق اصلی برمیگردید؟
معلومه که میگویید نه
پس پیش به سوی ۱۰۰٪
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا در چه فکریه؟
غنی سازی صد صدیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا در چه فکریه
غنیسازی صد درصدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا کدام توافق؟مگه بین ما توافقی هم وجود داره، گرگ صفتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
دشمن درجه یک ما که امریکا و اسرائله بمب هسته ای داره ما چرا نداشته باشیم؟ این همون استدلالیه که پاکستانم هسته ای کرد ... کم نیارید اگه تحریمارو برندارن به سمت هسته ای شدن حرکت کنیم. دیگه بیشتر از این چیو میخوان تحریم کنن؟اکسیژن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
شما ایرانی ها نباید بمب اتم داشته باشید
چون اگه جنگ رخ داد و ما کم اوردیم باید به شما بمب اتم بزنیم و شما جوابمون ندید
حالا فهمیدی چرا ما صهیونیست ها امریکایها و بقیه دشمن های شما میگوییم نباید بمب اتم داشته باشید ؟
این یکی از ساده ترین دلیلا بود

امضا ، دشمن عزیزتان که هنوز خیلی از شما نشناخته اید USA
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام
ما از اول دنبال سلاح هسته ای نبودیم وگرنه حداقل 8 سال پیش به ان دست یافته بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جنگ عزیز کسی دیدی برای نابودی خودش منتظر بمونه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۰۹:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بمب اتم برای زدن شهابسنگها و دنباله دارها و سیارک‌ها و پدافند کیهانی کاربردی کاملا صلح آمیز دارد.
حتی اگر ایران داشته باشد هیچ اشتباه و گناهی نیست.
Chile
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
پدافند کیهانی چیه از این همه خردمندی‌ شما کارشناس عزیز ممنونیم
آخرین اخبار