ایمن سازی ورودی یحیی آباد تاکستان در دستور کار راهداری

فرماندار تاکستان گفت: ورودی روستای یحیی آباد به عنوان یکی از مسیر‌های پرخطر شهرستان تاکستان ساماندهی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،طاهری فرماندار تاکستان افزود: با توجه به گزارشات رسیده در خصوص بروز چندین تصادف در ورودی روستای یحیی آباد این جلسه برگزار گردیده لذا باید نقاط حادثه‌ خیز در شهرستان شناسایی و نسبت به ساماندهی این نقاط اقدام شود.

طاهری اضافه کرد: مقرر شده است با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره برق و دهیاری روستای یحیی آباد نسبت به ایمن‌سازی، نصب روشنایی، ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی و نصب چراغ چشمک زن در اسرع وقت در ورودی روستای یحیی آباد صورت پذیرد.

فرماندار تاکستان گفت: از آنجایی که در برخی از مسیر‌های روستایی مانند جاده اک، به تاکستان که سالیانه شاهد تصادفات بودیم که با ورود مسئولان ایمن سازی و نصب علائم، تعریض جاده و نصب چراغ چشمک زن صورت پذیرفت و شاهد کاهش تصادفات در این مسیر هستیم؛ لذا باید ورودی روستای یحیی آباد نیز با همکاری و همدلی مسئولان ساماندهی و ایمن سازی شود تا سوانح این مسیر کاهش یابد.

این جلسه به ریاست طاهری فرماندار و با حضور صادقی بخشدار مرکزی، طاهرخانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، طاهرخانی معاون اداره برق و برمکی دهیار روستای یحیی آباد جلسه هماهنگی رفع نقاط پرحادثه و نصب علائم راهنمایی و نصب چراغ راهنمایی در جاده‌های شهری و روستایی برگزار گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.