تامینی: برنامه‌های خاصی برای رشته شطرنج تدوین کرده‌ایم

رئیس فدراسیون شطرنج با استادبزرگان این رشته جلسه‌ای در خصوص وضعیت شطرنج برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز  جلسه‌ای با حضور حسن تامینی، ریاست فدراسیون شطرنج، شادی پریدر و استاد بزرگان پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، محمد امین طباطبایی و آرین غلامی برگزار شد.

این جلسه که حدود ۳ ساعت به‌ طول انجامید، مواردی همچون جذب مربی خارجی، اردو‌های منظم و شفاف‌سازی آیین نامه‌ها و شیوه‌نامه های تیم ملی، برگزاری کمپ‌های استانی، برنامه ریزی برای بازی‌های آسیایی چین، جام جهانی شطرنج و مطالبات جامعه شطرنج بررسی شد.

در ادامه این جلسه  استاد بزرگان شطرنج نظرات خود را بیان کردند:

استاد بزرگ پرهام مقصودلو در این جلسه در خصوص ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم ملی و همچنین آکادمی و پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی صحبت کرد.

محمد امین طباطبایی از استاد بزرگان شطرنج که سهمیه مسابقات جام جهانی روسیه را کسب کرده است، از برگزاری اردو‌های منظم و همچنین جذب مربی تراز اول خارجی که چقدر می‌تواند به پیشرفت شطرنج کمک کند، سخن گفت.

استاد بزرگ پویا ایدنی در این نشست درخواست مربی بدنساز، روانشناس و مربی تغذیه داشت. همچنین برای رفع مشکلات ویزا و اعزام به مسابقات برون مرزی، مطالبات و جوایز تجلیل از قهرمانان در سنوات گذشته را خواستار بود، برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی و و رویداد‌های دوجانبه با کشور‌های همسایه را از رئیس فدراسیون شطرنج درخواست کرد.

استاد بزرگ آرین غلامی در خصوص برگزاری لیگ و همچنین جذب حامی مالی برای ورزشکاران از رئیس فدراسیون مطالبه داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار