حریف سعودی مهدی‌زاده عازم مسابقات کاراته وان پاریس می‌شود

سلطان الزهرانی به عنوان نماینده وزن منفی ۶۷ کیلوگرم در رقابت‌های کاراته وان پاریس شرکت خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته کشورمان در ۲ بخش آقایان و بانوان ایران به منظور شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک و تکمیل سهمیه‌های تیم کاراته در المپیک توکیو، امروز راهی کشور فرانسه شد.

امیرمهدی زاده نماینده وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتای انفرادی در بخش آقایان، رزیتا علیپور نماینده وزن منفی ۶۱ کیلوگرم و فاطمه صادقی نماینده کاتای انفرادی در بخش بانوان نفراتی هستند که به همراه کادر فنی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

در این بین تیم ملی کاراته عربستان فقط در بخش آقایان اعزام به پاریس خواهد داشت که یکی از نمایندگان سعودی ها، سلطان الزهرانی نماینده وزن منفی ۶۷ کیلوگرم این تیم خواهد بود که احتمال رویارویی اش با امیر مهدی زاده ملی پوش برجسته کشورمان در رقابت‌های کاراته وان پاریس وجود دارد.

عربستان سعودی در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم طارق حامدی، عمر العزمی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم  و سلطان الزهرانی را در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم عازم این رقابت‌ها کرده است. تیم کاراته عربستان اردوی یک ماهه خود را در آلماتی قزاقستان با حضور تیم‌های  قزاقستان، مالزی، امارات، مکزیک، شیلی و کره جنوبی اخیرا به پایان رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار