کانادا: تحریم‌های روسیه غیر قابل قبول است

وزارت خارجه کانادا تصمیم مسکو برای ممنوعیت ورود ۹ مقام کانادایی به روسیه را بی‌اساس و غیر قابل قبول عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه کانادا تحریم‌های روسیه علیه افراد کانادایی از جمله اعضای دولت را غیر قابل قبول و بی‌اساس دانست.

وزارت خارجه کانادا اعلام کرد: ما از تصمیم مسکو برای ممنوعیت ورود ۹ کانادایی به روسیه به تلافی تحریم های کانادا در ۲۴ مارس آگاه هستیم. این تحریم‌ها بی‌اساس  و غیر قابل قبول هستند.

امور جهانی کانادا به خبرگزاری تاس گفت: ما به شدت نگران وخیم‌تر شدن وضعیت حقوق بشر در روسیه و کاهش فضای جامعه مدنی و صداهای مستقل هستیم.

روز گذشته، سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تحریم ۹ شهروند کانادایی از سوی این کشور، به دلیل سیاست‌های ضد روسی آنها خبر داد و گفت: این اقدام مسکو در حقیقت در پاسخ به تحریم‌های غیرقانونی دولت کانادا است که در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۱ علیه شهروندان فدراسیون روسیه و به بهانه ادعای آزار و اذیت «الکسی ناوالنی» شهروند روسیه اعمال شده است.

زاخارووا همچنین گفت: مسکو آماده توسعه روابط با اوتاوا بر اساس احترام متقابل است و این موضوع با تاکید بر همکاری در زمینه منافع دوجانبه و روابط تجاری صورت خواهد گرفت.

پیشتر، کانادا در ماه مارس ۹ مقام روسی را به بهانه «نقض سیستماتیک حقوق بشر در روسیه» تحریم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
خوش رقصی گانادا برای روسیه
درقبال خوش رقصی روسیه درتحمیل برجام 2
بر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ای خدا طفلک بیچاره بچه ها از پدرو مادرهاشون دور چه کاری آخه از دستشون برمیومد خدا باعث این کشتارهارو لعنت کند چقدر دلم میسوزه ای خدا ...
-
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
کانادایی ها بجای نگرانی از حقوق بشر در سایر کشورها جواب کودکان کشته شده بومی که در گورهای دسته جمعی مدفون شده اند را بدهد و یا جواب این سوال را بدهد که چگونه یک دزد بنام خاوری را پناه داده است و حقوق 85 میلیون ایرانی را در این مورد نادیده گرفته است این ریاکاران حال ادم را بهم می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
وزارت خارجه کانادا تصمیم مسکو برای ممنوعیت ورود ۹ مقام کانادایی به روسیه را بی‌اساس و غیر قابل قبول عنوان کرد.

خفه شو از نظر شما چی قابل قبول کشتن بچه های بی گناه اونهم تو گورهای دسته جمعی حیونااااااااااااااااااااااااااااااااا کانادایی حیوووووووووووووووووون آشقال کودک کشها
آخرین اخبار