در خواست اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی از ساکنان قدس برای پایداری

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی از ساکنان قدس و کرانه باختری خواست تا در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،، به نقل از الجزیره، اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی از ساکنان قدس و کرانه باختری خواست تا به پایداری در برابر اشغالگران صهیونیست ادامه دهند.

در بیانیه‌ای که از سوی اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی منتشر شده، آمده است: از فلسطینی‌های ساکن در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ می‌خواهیم تا در برابر اشغالگری همچنان ایستادگی کنند. فلسطینی‌های کرانه باختری، قدس و ساکنان سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ ما را در زمان مناسب در کنارشان برای حمایت خواهند داشت.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین آمده است: در صورتی که اشغالگران تصمیم بگیرند اوضاع در قدس را به قبل از ۱۱ مه بازگردانند، ما نیز تصمیم خود را در این باره اتخاذ خواهیم کرد.

اتاق مشترک گروه‌های فلسطیین همچنین در بیانیه خود رژیم اشغالگر قدس را از هرگونه طرح و توطئه‌ای علیه بیت المقدس و مسجد الاقصی برحذر داشت و تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده واکنش است و هرگز در برابر تجاوزات و جنایات این رژیم سکوت نخواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ را به مقابله با اشغالگران به هر شیوه ممکن دعوت کرده و خواهان جلوگیری از اجرای طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک سازی این رژیم در اراضی اشغالی هستیم.
گفتنی است در پی اقدامات اخیر شهرک نشینان صهیونیست، روز گذشته نیز جنبش فتح خواهان بسیج عمومی در برابر صهیونیست‌ها شد.

دربیانیه‌ای که از سوی جنبش فتح صادر شد، آمده بود: قدس خط قرمز است و ملت فلسطین اراده‌ای سخت داشته و بر مقاومت در برابر اشغالگری در قدس و تمامی سرزمین‌های فلسطینی پافشاری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار