واحد تولید الکل طبی چرام آماده بهره برداری

با بهره برداری از واحد صنعتی در چرام روزانه ۱۰۰۰ لیترالکل طبی تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار شهرستان چرام گفت: واحد تولیدی الکل طبی در شهرک صنعتی بردیان این شهرستان تاسیس شده و به محض صدور مجوز، خط تولید این واحد صنعتی فعال و تولیدات آن روانه بازار شود.

هادی فتاحی اصل ظرفیت روزانه این کارخانه را هزار لیتر الکل طبیی ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: در صورت توسعه این واحد تولیدی ظرفیت تولید آن به یک میلیون لیتر الکل ۷۰ درصد در روز افزایش می‌باید.

فتاحی اصل به ظرفیت اشغالزایی این کارخانه صنعتی هم اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون در این واحد صنعتی ۷ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول هستند که در صورت حمایت و توسعه طرح این تعداد به ۵۰ نفر افزایش می یابد.

او اضافه کرد: با توسعه این طرح صنعتی و استفاده از همه ظرفیت‌های آن علاوه بر تامینِ نیازِ الکل طبی استان و استان‌های همجوار  تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می شود.

رئیس هیئت مدیره این واحد تولیدی گفت: مراحل زیر ساخت ونصب دستگاه‌های کارخانه تولید الکل طبی در شهرک صنعتی چرام از نیمه دوم سال گذشته آغاز و هم اکنون با توجه به ظرفیت مخازن روزانه ۱۰۰۰ لیتر  الکل طبی تولید می کند.

علی اکبر پرمون افزود: این واحد تولیدی علاوه بر تولید الکل، در فرآوری دارو‌های گیاهی و همچنین تولید آب رادیاتور و انواع اکتان‌ها برای تولید بنزین نیز می تواند فعالیت کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.