جهانگیری در واکنش به نخستین مناظره نامزد‌های انتخابات:

مناظره نامزد‌های انتخابات در برنامه‌ریزی و اجرا عجیب بود

معاون اول رئیس جمهور گفت: مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌ریزی و اجرا عجیب بود.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز دوشنبه در رشته توییتی با اشاره به نخستین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نوشت: اولین مناظره نامزدان ریاست جمهوری را دیدم، هم برنامه‌ریزی و هم اجرا عجیب بود. هفت نامزد ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی کشور مورد پرسش قرار گرفتند بدون آنکه هیچ سوالی درباره تحریم‌های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامد‌های آن بر اشتغال و معیشت مردم مطرح شود.

وی اضافه کرد: هیچ نامزدی به این مسئله نپرداخت و پنج نامزد همسو نیز یک صدا، خرابی همه اوضاع را تنها به این دولت ارجاع دادند. آن‌ها نگفتند مقصر ارجاع پرونده هسته‌ای کشور به شورای امنیت سازمان ملل تحت مدیریت آمریکا در سال ١٣٨٥ چه تیمی و چه جریانی بود و چه هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کرد.

معاون اول رئیس جمهور یادآورشد: آنها نگفتند دولت اول روحانی چگونه توانست ایران را از ذیل فصل هفتم شورای امنیت خارج و تحریم‌ها را رفع کند و برجام، ثبات اقتصادی، دستیابی به نرخ تورم تک رقمی و رشد اقتصادی ١٢ درصدی در سال ٩٥ سبب شد تا دولت دوم روحانی با رای ٢٤ میلیونی مردم تشکیل شود.

جهانگیری ادامه داد: آن‌ها نگفتند با خروج ترامپ از برجام در سال ٩٧ و وضع سنگین‌ترین تحریم‌ها و راه‌اندازی جنگ اقتصادی بی‌سابقه در طول سه سال اخیر، مردم با چه تنگنا‌های اقتصادی شدیدی مواجه شدند.

وی افزود: آن‌ها نگفتند که در این مدت چه جریانی نگذاشت راه‌های خروج کشور از تحریم‌ها و بازشدن در‌های اقتصاد که نتیجه مستقیم آن کاهش رنج‌ها و نگرانی‌های مردم بود به فرجام برسد. آن‌ها احتمالا باید بدانند که اداره اقتصاد کشور در تحریم و بدون تحریم سیاست‌ها و اولویت‌های متفاوتی دارد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر فهم مسائل واقعی کشور و راه حل‌های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد باید صدا و سیما امکان پاسخگویی وزراء و اظهارات نخبگان و کارشناسان مطلع را فراهم کند. تنها با گروه خود به قاضی رفتن خود را راضی کردن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
جناب مرفه بی درد
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۲۰:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
عجیب تر ، عملکرد و مدیریت بی کفایت شماست که مملکت رو به لبه پرتگاه بردید . قیمت مسکن امروز چقدر شده این به تحریم ربط داره ؟ مستاجری شده آرزو اینم به تحریم و کرونا ربط داره دست بردارید . یه روز در دادگاه عدل الهی محاکمه و مجازات خواهید شد انشااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
فقط تنها کاری که خوب بلدین مظلوم نمایی کردنه ، برجام و کرونا همش بهونس ، امریکا هم چه ترامپ چه اوباما چه هرکس دیگه ای بیاد سر کار هیچ سودی برای ما نداره در ضمن اگر امریکایی ها توافقی هم بکنن حتما امتیازات فراوانی هم در قبالش از ما میخواااااان که ما را به فلاکت بکشونن ، امریکا و امثال امریکا راه گشای مشکل نیستن ، مشکلات در داخله ، در اون وعده های دروغی که شما میدین ، مشکلات در اینه که شما به امکانات و توانایی های داخل و جوانان ایمان قلبی ندارید و فقط به خارج و امریکا نگاه می کنید . پس بهتر است مظلوم نمایی را دیگر کنار بگذارید و کمتر حاشیه درست کنید .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
هرکس ایشون رو دید سلام منم برسونه به جناب جهانگیری و بگه خواهشا سکوت
شما فرصت کافی برا عمل و حرف زدن داشتید
اتفاقا مناظره ها نشون داد مردان اقتصادی شما چقدر بیکفایت بودن
این 8 سال دولت دست کیا بوده
خواهشا سکوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
شعربافی دولت باشد برای بعد از انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
برو برا داداشت کمپوت ببر طفلکی تو زندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
آن‌ها نگفتند آقای روحانی همه تعهدات ایران در برجام را ، یک شبه همه دستورات اروپایی ها را اجرا کرد به خیال برداشته شدن دیوار تحریم ها و بعد از 5 سال هنوز غربیها یک قدم هم برنداشته اند و این از بی تدبیری و گام به گام بودن های متقابل است
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۰:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
4 سال قبل هم مناظره شما هم خیلی عجیب بود . هنوز انشا خوندنتم یادمون نرفت
آخرین اخبار