آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از ممنوعیت برگزاری جلسات خانگی کاندیدا‌ها تا ممنوعیت فراخوان مردم برای حضور در تجمعات انتخاباتی

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

تیرافکن معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت  : نظر به دستورالعمل‌های ابلاغی و تعیین مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغاتی ، برگزاری جلسات خانگی کاندیدا‌های محترم ممنوع می‌باشد.

او ادامه داد : با توجه به شرایط کرونایی اخیر هرگونه تجمع و دورهمی‌های خانگی باعث شیوع بیشتر بیماری و افزایش مبتلایان می‌گردد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بدره اضافه کرد : ضروری است کاندیدا‌ها ضمن تمکین به قوانین از برگزاری تجمعات و جلسات خانگی خوداری نمایند.

او اظهار کرد : هرگونه فعالیت غیر مجاز انتخاباتی و تخلفات رصد و از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بدره در پایان بیان کرد : فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌های شورای شهر (۸) روز قبل از اخذ رای آغاز می‌گردد و تا (۲۴) ساعت قبل از روز اخذ رای (مطابق با دستورالعمل‌های تبلیغاتی انتخابات ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

 

فراخوان مردم برای حضور در تجمعات انتخاباتی ممنوع است

 جمیل صادقی فرمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز یکشنبه در کارگروه رسانه‌ای ایلام اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات انتخاباتی در فضا‌های بسته طی چند روز اخیر و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتمال آغاز خیز جدید بیماری در هفته‌های آتی بسیار زیاد است.

او افزود: برپایی تجمعات و تبلیغات انتخاباتی خارج از زمانبندی تعریف شده بدلیل احتمال شیوع پیک کرونا در استان ممنوع است و نامزد‌ها در این راستا باید طبق دستورالعمل‌های ابلاغی به قانون عمل کنند.

صادقی فر از تمامی داوطلبان و هواداران آن‌ها خواست: به علت کرونا از هرگونه تجمع و گردهمایی پرهیز و از بستر‌های فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی خود به مردم استفاده کنند، چراکه با برپاکنندگان تجمع‌های مردمی برخود می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.