رشفورد در مسیر اسطوره شدن

تیم ملی فوتبال انگلیس امشب با کاپیتان ۲۳ ساله خود به مصاف رومانی رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی انگلیس و رومانی امشب در چارچوب دیداری دوستانه قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی اروپا (یورو ۲۰۲۰) در انگلستان به مصاف هم رفتند. دیداری که به غیر از نتیجه، در آن اتفاقات جالب دیگری نیز پیش آمد.

اتفاق جالب این بازی برای ستاره ۲۳ ساله منچستریونایتد، مارکوس رشفورد پیش آمد. ستاره‌ای که امشب علاوه بر گلزنی، برای اولین بار با بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس، به زمین بازی آمد و بعد از مایکل اوون، دیگر ستاره تیم ملی انگلیس تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان انگلیسی‌ها در تاریخ بازی‌های ملی شد.

مارکوس رشفورد با ۲۳ سال و ۲۱۸ روز سن به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ فوتبال انگلستان (بعد از مایکل اوون با ۲۳ سال و ۱۷۹ روز سن در سال ۲۰۰۳ و در بازی مقابل اسلواکی) تبدیل شد که این بازوبند را در اختیار دارد.

در همین ارتباط سرمربی تیم ملی انگلیس قبل از این بازی درباره کاپیتانی رشفورد عنوان کرد: او با تجربه‌ ترین بازیکن در تیم کنونی است. ما بر این باور بودیم این فرصت خوبی برای او است تا کمی رهبری از خود نشان دهد و البته وقتی این خبر را به او دادیم، خیلی خوشحال شد.

انگلیسی‌ها که خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا یورو ۲۰۲۰ آماده می‌کنند، در گروه D این مسابقات و در کنار تیم‌های اسکاتلند، کرواسی و جمهوری چک قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار