استیون ژانگ: به عنوان رئیس باشگاه اینتر باید به فکر خیلی از مسائل باشم

رئیس باشگاه اینتر در ارتباط با جدایی سرمربی سابق این تیم و دلایل این اتفاق توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استیون ژانگ، رئیس چینی باشگاه اینتر در مصاحبه‌ای در ارتباط با جدایی آنتونیو کونته، سرمربی سابق این تیم و همچنین استخدام اینزاگی به عنوان سرمربی جدید در این باشگاه، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات مالی بزرگی ایجاد کرد و در ۲ سال اخیر ضرر مالی برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله اینتر تقریبا به ۲ میلیارد یورو رسید. همه این عوامل ما را مجبور به تجدید نظر در برنامه‌های خود کرد و حالا ما از طرق دیگر به دنبال منابع جدید هستیم.

او افزود: از اولین روز حضور در اینتر به این نتیجه رسیدیم که کونته بهترین مربی برای تیم ما خواهد بود و من متقاعد شدم که او یک مربی برنده است و به همین دلیل در ۲ سال گذشته روی او و تیم سرمایه گذاری زیادی کرده ایم. اکنون ضرر‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا باعث می‌شود که ما کوتاهی نکنیم، کونته یک مربی برجسته است؛ اما من به عنوان رئیس این باشگاه باید در مورد همه چیز فکر کنم.

ژانگ درباره سرمربی جدید تیم اینتر گفت: اینزاگی مربی است که بسیار با باشگاه همخوانی دارد. شما می‌توانید با صحبت با او این را درک کنید. او دارای تجربه است و به خوبی با تیم سازگار خواهد شد. امیدوارم هواداران نسبت به او صبور باشند و از او پشتیبانی کنند تا او راه پیروزی و رقابت را ادامه دهد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار