تلاش محلی‌ها و نیرو‌های امدادی برای نجات مرد منوجانی از چاه ادامه دارد

پس از گذشت ٢٤ ساعت از ریزش چاه و گیر افتادن یک مقنی در روستای شهلکان منوجان، همچنان تلاش گروه‌های محلی و امدادی برای نجات وی ادامه دارد.

رضا سالاری مسئول امداد جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دیروز ریزش چاه موتور آب در روستای شهلکان منوجان، سبب گرفتاری مرد ٥٠ ساله‌ای از اهالی شهلکان منوجان زیر آوار شد.

او افزود: تلاش گروه‌های امدادی و مردمی برای خارج کردن فرد زیر آوار مانده هنوز ادامه دارد؛ اما تاکنون موفق به خروج او نشده ایم.

سالاری تصریح کرد: این مرد ٥٠ ساله همراه با یک مقنی افغان در حال حفاری بودند که بعد از خروج فرد افغان، ناگهان چاه ریزش کرد و یکی از افرادی که مشغول حفر چاه بود، زیر آوار سنگین ماند.

مسئول امداد جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان، عمق چاه را بیش از ۷۰ متر عنوان و بیان کرد: در قسمتی از چاه، صاحبان آن در گذشته به منظور افزایش آب دهی، تونلی حفر کرده اند که طول و عرض آن بیش از ٥ متر است و اکنون این فرد در اثر ریزش همین تونل، داخل چاه گیر کرده است.

سالاری گفت: تاکنون چندین چاه کن برای بیرون آوردن فرد، وارد چاه شده اند؛ اما همه آن‌ها می‌گویند در آن قسمت احتمال ریزش چاه وجود دارد و از ورود به آن قسمت امتناع کرده اند و تلاش‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

او افزود: نهاد‌های امدادی مانند هلال احمر و آتشنشانی نیز به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات نتوانسته اند در خارج کردن فرد از چاه کمک کنند.

شهلکان روستای چسبیده به بخش شهری منوجان است که در قسمت غربی شهر و پشت کوه سفید (معروف به اسپیتک) قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار