جشنواره‌ای برای توجه به نگرانی‌های زیست محیطی مردم

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه به مناسبت هفته ملی محیط زیست از مردم برای شرکت در جشنوار‌ه «گزارشِ یک نگرانی» دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه به مناسبت هفته ملی محیط زیست در اطلاعیه‌ای از همه شهروندان  خواست نگرانی‌های‌شان را در زمینه محیط زیست با این اداره در میان بگذارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از مشکلاتِ زیست محیطیِ محلِ زندگیِ خود عکس و فیلم تهیه کنند و به همراه توضیحی مختصر از مشکل و راه‌حل‌های پیشنهادی، آن را به شماره ۰۹۱۰۷۷۸۵۴۰۸ در شبکه‌های اجتماعی بفرستند.

در این اطلاعیه از مردم به عنوان بهترین کارشناسان و صاحبان و حافظان اصلی محیط‌زیست یاد و تاکید شده است: مردم روزانه با محیط زیست خود سر و کار دارند و اولین کسانی هستند که حال ناخوش‌ آن را تشخیص می‌دهند. همچنین بهترینِ راهکار‌ها متعلق به مردم است، مشروط به اینکه کسی آنان را در جایگاه تماشاچی یا متهم قرار ندهد.

در اطلاعیه اداره حفاظت محیط زیست گناوه آمده است: جشنوار‌ه‌ «گزارشِ یک نگرانی» درخواست کمکی‌ است دیرهنگام از همه‌ مردم و  آیینه‌ای است برای انعکاس نگرانی‌ها و تلاشی برای جلب مشارکت‌ مردم. همچنین نخستین گام است برای نمایشِ ظرفیتِ عظیمِ مردم در امرِ حفاظت از محیط‌زیست، از تشخیص تا حل مشکلات.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.