جلیلی: باید دشمن را از تحریم پشیمان کنیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر دشمن ابزار اقتصادی را در دست گرفته است، شما باید در میدان مبارزه اقتصادی با ابزار اقتصادی دشمن را پشیمان کنید.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارند، گفت: شما باید برای تعاملات خارجی به ویژه تعاملات اقتصادی خارجی برنامه داشته باشید.

وی با بیان اینکه مذاکره کردن یک راه است و همه راه‌ها نیست، اظهار کرد: باید برنامه جدی برای تعاملات گسترده خارجی و از این مهم‌تر برنامه جدی برای اینکه تحریم‌ها نتواند اقتصاد شما را تحت تاثیر قرار دهد، داشته باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید برنامه جدی داشته باشید که تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم. باید برنامه جدی داشته باشید و با اتکای به آن برنامه، دشمن را از تحریم پشیمان و دشمن را در تحریم به عقب برانید.

جلیلی گفت: اگر دشمن ابزار اقتصادی را در دست گرفته است، شما باید در میدان مبارزه اقتصادی با ابزار اقتصادی دشمن را پشیمان کنید. ما برای این، یک برنامه جدی داریم که چگونه می‌توان دشمن را از تحریم پشیمان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
خودتان که مشکلی ندارید.تحریم را۴۰تا۵۰سال دیگه ادامه بدهید.دشمن!!!!خسته میشود.مردم هم خوب تنبیه می شوند تا به جز شماها به کسی دیگه جرأت نکنن رای بدن.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۹:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام اگر بتوانی رئیسی را متقاعد نمایی به نفع جنابعالی کنار برود و مثل دوره قبل فریب نخورد با حمایت نیرو های انقلاب و عامه مردم می شود انحرافاتی که در اقتصاد اسلامی بوجود آمده و لیبرال سرمایه داری و فئودالی را به سمت اقتصاد اسلامی تغییر داد ان شاالله
آخرین اخبار