رئیسی: مردم! انتقام دولت فعلی را از دولت آینده نگیرید / آمده ام تا با خدمت‌گذاری وضعیت مردم را بهبود بدهم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من با مردم ارتباط زیادی دارم، من آمده‌ام که خدمت‌گذاری کرده و وضعیت مردم را متفاوت کنم

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره قبلی انتخابات، بالاترین تخریب‌ها و تهمت‌ها علیه من و خانواده‌ام صورت گرفت، اما من با این‌گونه حرف‌ها جا نمی‌زنم. این روز‌ها هم در فضای ضد انقلاب زیاد من را تخریب می‌کنند، اما من در این میدان خودم را خدمت‌گذار مردم می‌بینم.

وی ادامه داد: امروز می‌بینم که مردم در فقر و رنج و مشکلات به سر می‌برند، من با مردم ارتباط زیادی دارم، من آمده‌ام که خدمت‌گذاری کرده و وضعیت مردم را متفاوت کنم. اینکه در این مسیر چند حرف بشنوم و چند متلک به آدم بگویند و آدم میدان را خالی کند که رمز جهاد، ایستادگی و کار برای مردم نیست؛ ما خودمان را برای بیشتر از این‌ها آماده کرده ایم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید زندگی مردم از این وضعیت فعلی، نجات پیدا کند. من خودم را آماده کردم برای حضور در این عرصه و اینگونه اهانت ها، حرف‌ها و تهمت‌هایی که در فضای مجازی و بعضا در برخی صحبت‌ها می‌بینید، تاثیری در تصمیم، اراده و پیگیری ما ندارد.

وی ادامه داد: من از مردم می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند. شرکت شما بسیار مهم است. برخی می‌خواهند صدای شما را خاموش کنند. نباید صدای شما خاموش شود، صدای شما باید با رأی‌تان طنین افکن شود.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: رأی شما، صدای شما را طنین‌افکن می‌کند. هیچ کسی به خودش نگوید که من رای نمی‌دهم، هر کسی ناامید است، هرکسی دغدغه و مشکل شغل و مسکن دارد، هرکسی که حالش را گرفته‌اند و یک مدیری برخورد بدی با او کرده است، نباید انتقام این دولت را از دولت آینده بگیرد بلکه بیاید در انتخابات حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رای من محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای من فقط آقای رئیسی . اینو دیگه انتشار بدید لطفا . تا حا لا چند تا کامنت گذاشتم وای جیسی اصلا منشر نمی کنه
Canada
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دولت روحانی موفق عمل نکرده
چرا کاسه و کوزه ها را سر کس دیگری می شکنید
حتما رای دهید تا اصلح سرکار اید
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بله
آخرین اخبار