برگزاری لیگ فوتسال در روستا‌های کرمانشاه

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کرمانشاه از برگزاری لیگ فوتسال در روستا‌های کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهرا کشتمند رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت‌های چند جانبه والیبال"جام اورامانات" در استان گفت : حدود یکی دوماه پیش به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌هایی را برای برگزاری یک دوه رقابت‌های والیبال و فوتسال در سطح استان انجام دادیم.

او گفت : در نهایت با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرستان‌های استان امکان برگزاری این برنامه در همه شهرستان‌ها فراهم نشد و تنها توانستیم در منطقه اورامانات که کمی شرایط از نظر شیوع کرونا بهتر بود و فقط در رشته والیبال این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

رئیس هیات ورزش روستایی استان کرمانشاه افزود: این رقابت‌ها در سطح دهستان‌های چهار شهرستان روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه در منطقه اورامانات شروع و تیم‌های برتر به مرحله بعد که در سطح بخش بود راه یافتند و در پایان هم رقابت‌ها در سطح شهرستان برگزار شد.

او در خصوص برگزاری رقابت‌های فوتسال، افزود: هرچند امکان برگزاری رقابت‌های فوتسال در این مدت فراهم نشد، اما بنا داریم تا آن را به شکل یک لیگ فوتسال روستایی در همه شهرستان‌ها برگزار کنیم.

کشتمند ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده این رقابت‌ها به مدت چندماه ادامه پیدا خواهد کرد و در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برای اجرای این برنامه همکاری‌هایی با هیات فوتبال استان خواهد داشت، افزود: اخیرا دیداری با رئیس و مسئولین این هیات داشتیم تا بتوانیم در زمینه برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان با هم همکاری داشته باشیم .

ورزشکار کرمانشاهی  در بخش پرتاب وزنه مقام چهارم را کسب کرد

ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه در بخش پرتاب وزنه مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.

مرتضی ناظمی ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی دو و میدانی ایران در نخستین روز مسابقات و در بخش پرتاب وزنه به رقابت با حریفان پرداخت.

در این رقابت‌ها که صبح امروز (شنبه - ۱۵ خرداد) برگزار شد؛ ناظمی با ثبت رکورد ۱۸ متر و ۷۶ سانتی متر از کسب مدال بازماند و در مکان چهارم قرار گرفت.

مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه به شاهین مهردلان از کشورمان با پرتابی به طول ۲۰ متر و ۲۳ سانتی متر رسید، ورزشکار کشور ترکیه دوم شد و محمدرضا طیبی دیگر نماینده کشورمان هم مکان سوم را به خود اختصاص داد.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در کرمانشاه

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت این روز دوچرخه سواری از طرف هیات استان کرمانشاه و با حضور بیش از ۱۲۰ دوچرخه سوار برگزار شد.

در این همایش دوچرخه سوارانی که زیر نظر باشگاه‌های دوچرخه سواری استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند مسیر استادیوم آزادی تا پارک شرقی را طی کردند.

در این همایش جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

هم اکنون حدود سه هزار دوچرخه سوار در هیات و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه فعالیت می‌کنند که ۳۰ درصد آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در حالی از امروز (شنبه) آغاز شده است که سه ورزشکار کرمانشاهی در آن حضور دارند.

 آرمیتا محمدخوانی راد، غزل مرشدی نیکنام و حسنا پرویزی دختران فوتبالیست کرمانشاهی هستند که از سوی کادر فنی به این مرحله از اردوی آمادگی دعوت شده اند.

اردوی دوم تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر ۱۷ سال (نوجوانان) ایران از ۱۵ تا ۲۰ خرداد در شهر تبریز برگزار می‌شود.

در این اردو ۲۵ ورزشکار از ۱۰ استان کشور حضور خواهند داشت و تمرینات خود را زیر نظر شادی مهینی سرمربی تیم پیگیری می‌کنند.

حضور ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی پارا پینگ پنگ

اردوی تیم ملی پینگ پنگ جانبازان و معلولان ایران در رده سنی جوانان هم در حالی آغاز شده است که آرشام رمضانی ورزشکار کرمانشاهی در آن حضور دارد.

این مرحله از اردو با حضور ۱۳ ورزشکار تا ۲۰ خرداد و در سالن امیر احتشام زاده مجموعه فدراسیون تنیس روی میز ایران ادامه پیدا می‌کند.

تیم ملی پینگ پنگ جوانان معلول ایران خود را برای در مسابقات پاراآسیایی که آذر امسال به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

سید منصور علوی، سیامک جعفری و حمید قره چه داغی مربیان تیم ملی پینگ پنگ معلولان ایران هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.