معاون فرماندار اردستان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار اردستان گفت: دشمن به‌ دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات ایران است چرا که این مهم از اساسی‌ترین موضوع‌های جامعه در کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا فرحبخش معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار اردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد گفت: بحث اساسی ما در این روز‌ها موضوع انتخابات است که با تاسف در فضای مجازی هجمه‌های زیادی به آن وارد می‌شود.

او ادامه داد: اکنون بحث مهم این فضا باتمامی هزینه‌های صرف شده، موضوع انتخابات است و دشمن دنبال کمرنگ کردن اهمیت آن است.

معاون فرماندار اردستان اظهار کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند بحث انتخابات موضوع اول کشوراست و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و مایوس خواهد کرد.

او اضافه کرد: در این راستا همه باید تلاش کنیم زمینه حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه و اصلح‌گزینی در دستور کار هر ایرانی علاقه‌مند به کشور و نظام اسلامی باشد.

فرحبخش با بیان اینکه برای رای اولی‌ها برنامه داریم، گفت: تصمیم گرفته شده برای این افراد نشستی برگزار و در خصوص اهمیت انتخابات و حضور جوانان و نوجوانان در این موضوع حساس و سرنوشت ساز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و آموزش و پرورش باید به صورت فعال در این عرصه وارد شود.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت و ۳۲۰ شهید، نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.