در بسته انتخاباتی ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

تنور انتخابات در خوزستان داغ‌تر از همیشه

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انتخابات اتفاقی سرنوشت ساز است و حضور در انتخابات شورای شهر و روستا نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی محل سکونت دارد، ۲۸ خرداد ماه امسال هم با مشارکت مردم و حضور پای صندوق‌های رای صحنه غرورآفرین از مردم سالاری دینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مشارکت در انتخابات مهر تایید بر مردم سالاری دینی

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد گفت: انتخابات اتفاقی مهم و سرنوشت ساز برای هر کشور تلقی می‌شود و به همین دلیل مشارکت حداکثری مردم اهمیت زیادی دارد.

او انتخابات را مهر تایید بر مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در انتخابات را وظیفه همگانی برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور دانست و افزود: مشارکت در انتخابات علاوه بر جنبه‌های اجتماعی، گامی به سوی مطالبه و دفاع از حق مسلمی است که هر هموطن دارد.

سیلاوی اظهار داشت: با تعلق خاطری که اهالی همیشه در صحنه دشت آزادگان به نظام جمهوری اسلامی و ولایت وفقیه دارند امیدواریم که انتخاباتی پرشور داشته باشیم، چنانکه مقام معظم رهبری نیز به همین موضوع بار‌ها اشاره کرده اند و مردم را دعوت به مشارکت نمودند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: مردم نباید به دنبال عذر و بهانه برای خودداری از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و حضور در پای صندوق‌های رای داشته باشند، به همین دلیل از مردم انتظار داریم همه را در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شعب اخذ رای با شور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ببینیم.

امنیت انتخابات در شادگان باید تامین شود

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: در روز‌های پیش رو منتهی به زمان انتخابات، جلسات مستمر و مکرری برای هماهنگی‌های هرچه بهتر و بیشتر برگزار خواهد شد و امید است که انتخاباتی بدون دغدغه و مشکل را در این شهرستان برگزار کنیم.

او رویکرد ستاد انتخابات این شهرستان را برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل و با مشارکت حداکثری مردم در فضای رقابتی عنوان کرد و بیان داشت: وظیفه اصلی مجریان انتخابات در قبال این وظیفه، ایجاد فضایی مناسب برای حضور باشکوه مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات است.

صبری پور تصریح کرد: به عنوان مجریان انتخابات تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی سالم، قانونمند و دارای ضوابط و چارچوب معیار‌های قانونی برگزار کنیم، همچنین از رسانه‌های خبری شهرستان شادگان انتظار می‌رود که با انتشار مطالب و خبر‌های امیدبخش، زمینه ترغیب مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنند.

برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات در اندیکا

نوذری فرماندار اندیکا گفت: اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری انتخابات، مشکلات پشتیبانی از جمله خودروی مورد نیاز، غذا و سایر امکانات مورد نیار اعضای شعب در نظر گرفته شد.

او در ادامه بیان داشت: با پشتیبانی و حمایت ستاد انتخابات خوزستان و همکاری و تعامل خوب هیات‌های اجرائی و نظارت یک انتخابات سالم، پرشور، عزت آفرین و با مشارکت حداکثری در شهرستان داشته باشیم.

نوذری افزود: اعضای تامین، نمایندگان هئیت‌های نظارت و اجرائی و بازرسی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

برگزاری انتخابات سالم و پرشور در خوزستان

رضا نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، باید از اهداف اعضای ستاد انتخابات باشد و دشمن اکنون از همه ابزار‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات آینده استفاده می‌کند.

او با بیان اینکه تلاش و همت اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصل بی‌طرفی است، افزود: در شرایط فعلی باید تلاش کنیم و خدمت رسانی را متوقف نکنیم و با توجه به فصل گرما رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.

نجاتی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو توانستیم با ارایه پیشنهاد به وزارت کشور، تعداد شعب رای گیری را افزایش دهیم و اثر انگشت را در هنگام رای دادن حذف کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.