رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

مذاکراتی را برای بازگشت رادوشوویچ ترتیب می‌دهیم

مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد رادوشوویچ و پرونده کالدرون و دستیارانش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت رادوشوویچ و این که ظاهرا این بازیکن قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند، اظهار کرد: با وجود فشارهایی که به باشگاه برای بستن پرونده‌های سال‌های قبل آمده، تلاش ما این بود که پرداخت‌های بازیکنان به موقع انجام شود. مجبور بودیم منابعی را به این موضوع اختصاص دهیم؛ به همین دلیل شاید زمان پرداختی‌ها متغیر بوده باشد. تلاش ما این است که پرداخت را به موقع انجام دهیم و با رادو هم در حال مذاکره هستیم تا در خدمت او باشیم.

صدری درباره بدهی‌ ۵۸۰ هزار دلاری این باشگاه به کالدرون و چند پرونده دیگر اظهار کرد: بحث کالدرون و دیگر بازیکنان خارجی ارثی است که به ما رسیده؛ با توجه به این که ما می‌خواهیم مشکلات باشگاه برطرف شود، در حال تلاش هستیم تا این پرونده‌ها را حل کنیم. در زمان ما اولین پرونده بودیمیر بود که مجبور شدیم پول او را پرداخت کنیم. به نظرم دوستان قبلی باید تلاش می‌کردند تا این اتفاقات رخ ندهد، ما هم به طور حتم از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا حق باشگاه را بگیریم.

او درباره فراهم کردن منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا ببینیم می‌توانیم با خود کالدرون مذاکره کنیم و فرصتی بگیریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره زمان مانده برای پرداخت مطالبات کالدرون، بیان کرد: فکر می‌کنم یک یا ۲ ماه فرصت داریم و سعی می‌کنیم تا در این مدت به نتیجه‌ای برسیم. البته ما قول می‌دهیم تا دیگر چنین داستانی تکرار نشود و شاهد چنین مواردی در باشگاه نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
دوزار بده آش به همین خیال باش. پرونده جدید، جریمه جدید مبارک.. ناراحت نباشید یه وقت! بیت المال هست. پاپا مسعود و آذرجون هم فعلا هستند.
آخرین اخبار