نماینده ولی فقیه در لرستان :

حضرت امام خمینی (ره) احیا کننده اسلام ناب محمدی (ص) است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) در عصر غربت معنویت، اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و آیین مذهب جعفری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  در پیامی که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و رحلت امام جعفر صادق (ع) صادر شد، گفت: چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شاگرد مکتب امام جعفر صادق (ع) است که اسلام ناب محمدی (ص) را احیا نمود.

او اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی وجدان‌های بیدار را برای مقابله با زورگویان عالم بسیج کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران بنا نهاد.

 امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: قطعا امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خلف صالح امام راحل (ره) با تبیین گفتمان امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به نیکویی نهادینه، گسترش و راهبری نمود و حرکت آن یگانه تاریخ ساز را تداوم می‌بخشند.

شاهرخی اضافه کرد: پانزدهم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ معاصر و سرآغاز نهضت اسلامی ایران است، در این روز تاریخی، حضور گسترده مردم در حمایت از امام خمینی (ره)، روحیه ایثار و شهادت در راه اسلام را زنده کرد و مبارزات مردمی را بر علیه رژیم منحوس پهلوی پایه گذاری نمود.

او ادامه داد: نهضت دینی و مردمی ۱۵ خرداد، یک پیام بلند برای تاریخ و برای همه نسل‌ها داشت و آن اینکه هیچ حکومتی با ظلم و ستم باقی نمی‌ماند و همه نظام‌های سلطه گر، محکوم به شکست و سرنگونی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: اینجانب با تاکید بر اجرای اصول سیاست امام راحل در امور داخلی، خارجی، فرهنگی و اقتصادی تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشته و یاد و خاطره شهدای آن قیام و نهضت ماندگار و امام شهدا را تکریم نموده و از مردم ولایتمدار استان لرستان درخواست می‌نمایم با رعایت مقررات ستاد ملی کرونا در مراسم‌های سی و دومین سالگرد و بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی شرکت نموده و با آرمان‌های بلند امام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نماییم و از خداوند بزرگ خاضعانه درخواست می‌نمایم که این انقلاب شکوهمند را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نموده و در ظهور آن حضرت تعجیل فرماید.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.