تیراندازی پلیس آمریکا در مینیاپولیس یک کشته بر جا گذاشت

در تیراندازی نیرو‌های ویژه آمریکا در شهر مینیاپولیس مردی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در تیراندازی نیرو‌های ویژه آمریکا در یکی از مناطق شهر مینیاپولیس یک مرد جان خود را از دست داد.

آسوشیتدپرس گزارش داد این مرد روز پنجشنبه در حومه شمالی شهر مینیاپولیس پس از آن هدف اصابت گلوله قرار گرفت که نیرو‌های ویژه آمریکا ادعا کردند او به روی آن‌ها یک اسلحه کشیده بود.

این تیراندازی کمی پس از ساعت ۲ بعد از ظهر روز پنجشنبه روی داد. پلیس آمریکا اعلام کرد، اطلاعات اولیه حاکی از آن است که اعضای نیروی ویژه در تلاش برای دستگیری یک مرد تحت تعقیب بودند که گفته می‌شد مجرم است و سلاح گرم حمل می‌کند.

پلیس آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کردند، این مرد که در یک خودروی پارک شده قرار داشت، از فرمان نیرو‌های مجری قانون تبعیت نکرد و به روی آن‌ها اسلحه کشید که این امر موجب تیراندازی نیرو‌های ویژه به سمت او شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، اعضای نیروی ویژه تلاش خود را برای نجات جان این مرد انجام دادند، اما او در همان صحنه تیراندازی جان خود را از دست داد.

هنوز مشخص نیست چند نفر از نیرو‌های پلیس شلیک کرده اند.

به گفته پلیس آمریکا زنی که به همراه این مرد در داخل خودرو بود، به سبب جراحات سطحی ناشی از شکسته شدن شیشه‌ها تحت درمان قرار گرفت.

اطلاعات بیشتر درباره این حادثه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار