ویدئویی از قرائت وصيت‌نامه امام راحل (ره) توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای

کانال مجازی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ویدئویی از قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط مقام معظم رهبری را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دو سال پیش در چنین شبی روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب به لقاءالله پیوست و مردم ایران را در بهت و حیرت فرو برد. مراسم تشییع امام خمینی (ره) با حضور میلیونی مردم ایران در تهران برگزار شد و لقب بزرگترین مراسم تشییع پیکر را از آن خود کرد.

وصیت‌نامه الهی-سیاسی امام خمینی (ره) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در دانشگاه‌ها نیز تدریس می‌شود. حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در ساعت ۹:۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۳۶۸/۳/۱۴ در مجلس شورای اسلامی و در مقابل نمایندگان مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، وزرا و شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور؛ وصیت نامه امام راحل (ره) را قرائت کردند.


بیشتر بخوانید


به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره)، کانال مجازی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ویدئویی از قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط مقام معظم رهبری را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۸:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
خدا سایه ی رهبری را بر سر این مرز و بوم نگهدارد. پس از رحلت امام انسجام این کشور به وجود پر برکت ایشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
علی علی کرمی
۰۱:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
امروز هم راه امام و فکر امام و هدف امام برای ملت ایران و امت اسلامی وسیله‌ی نجات است. به جوانها توصیه میکنم وصیّت‌نامه‌‌ی امام را بخوانید؛ شما امام را ندیده‌اید امّا امام مجسّم در همین وصیّت‌نامه، بیانات و گفتارها است. محتوای آن امامی که توانست دنیا را تکان بدهد، همین چیزهایی است که در این وصیّت‌نامه و مانند اینها هستراه امام، راه ایمان، عدالت، پیشرفت مادی و عزت است.
آخرین اخبار