یاسر مهرعلیزاده:

ایران دغدغه‌ محسن مهرعلیزاده است

نماینده محسن مهرعلیزاده گفت: سوابق اجرایی او از سایر نامزد‌ها و حتی از روسای جمهوری قبلی بیشتر است با یک جستجوی ساده می‌توان به آن رسید.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌ترین شخص به خودش را پسرش یاسر مهر علیزاده معرفی کرد.

پسر مهر علیزاده گفت: تحصیلات پدرم لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه تبریز و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران دارد . او یک دکتری دفاع نشده اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند نیز دارد. سوابق اجرایی او از سایر نامزد‌ها و حتی از روسای جمهوری قبلی بیشتر است با یک جستجوی ساده می‌توان به آن رسید.

وی ادامه داد: دغدغه‌ پدر من ایران است. یکی از اهداف پدر من این است که ورزش زورخانه‌ای را جهانی کند.

یاسر مهر علیزاده گفت: مهم‌ترین ویژگی پدر من این است که قول الکی نمی‌دهد و اگر مسئولیتی بپذیرد خانواده را فراموش می‌کند که به نظر اخلاق خوبی نیست.

پسر مهر علیزاده گفت: گریه پدرم را برای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدم. بزرگترین نقطه قوت او این است که، چون مهندس است با پیگیری و مشخص کردن مشکل به دنبال حل آن می‌رود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نقطه ضعف پدرم این است که تا از پا نیفتد استراحت نمی‌کند. یکی از نشانه‌های مهم توجه پدر من به بانوان است.

یاسر مهر علیزاده گفت: ما ۳ بچه هستیم، من فرزند اول و متولد سال ۶۰ هستم. برادرم که دارای مدرک دکترای مدیریت مالی است در سال ۶۱ به دنیا آمده و اکنون در یک شرکت خصوصی فعالیت می‌کند.خواهرم نیز متولد سال ۶۶ است و با مدرک طراحی صنعتی، در گردشگری سلامت فعالیت می‌کند. مادرم بیشترین نقش را در زندگی شخصی پدرم دارد و او خانه دار است.

وی ادامه داد: سید محمد خاتمی برادر بزرگ‌تر پدر من است و پدرم در کار‌ها از ایشان مشورت می‌گیرد.

پسر مهر علیزاده گفت: پدرم یک مهندس واقعی، اقتصاد دان و استاد دانشگاه است. او راه حل رفع وضع موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار