کرونا تیراندازی را با رکود مواجه کرد

سرپرست هیئت تیراندازی البرز گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت موجود تحرک و پویایی را به این هیئت ورزشی بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کامبیز خوشنودپور،سرپرست هیئت تیراندازی استان البرز گفت: اتفاقات مختلف ازجمله شیوع کرونا سبب شد تیراندازی استان در سال گذشته با وقفه ورکودی ناخواسته روبرو شود.

سرپرست هیئت تیراندازی استان البرزافزود: از بدو ورودم در این مسئولیت تلاش کرده ایم در این خصوص بار دیگر تمام ظرفیت‌های موجود را در کنار هم جمع کنیم و با دعوت از ورزشکاران ومربیان مختلف درصدد احیا دوباره و آغاز فعالیت‌ها هستیم.

خوشنودپور با اشاره به تنها فضای سخت افزاری هیئت تیراندازی استان گفت: سالن مالک اشتر تنها پایگاه فعالیت در تیراندازی است و تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌ها اعم از مسابقات، آموزش و استعدادیابی بهره بگیریم.

او با تاکید براین که امکانات موجود به هیچ وجه پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست افزود: برای بهبود خدمات این سالن اخیرا چندین اسلحه برای تعمیرات به فدراسیون ارسال شده ضمن آنکه درصددیم تجهیزات و امکانات سالن را نیز ارتقا دهیم.

سرپرست هیئت تیراندازی استان البرز فعال سازی همه شهرستان‌های استان و ساماندهی مربیان و داوران را از اهم برنامه‌های هیئت برشمرد و گفت: قطعا با هم افزایی وتعامل خانواده تیراندازی استان می‌توانیم فضایی مناسب برای فعالیت دوباره وبهتر این رشته در سال ۱۴۰۰ مهیا کنیم.

سرپرست هیات تیراندازی  البرز افزود: برخی نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز دارای سالن‌های تیراندازی اختصاصی هستند که نیاز است از مربیان مدرک دار استفاده کنند و برای فعالیت آموزشی هماهنگی لازم را با هیئت استان داشته باشند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.