جلیلی:

هماهنگ کردن شهرداری‌ها و شورای شهر با بخش‌های دولتی مهم است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای شهر و شهرداری‌ها در یک سو و دولت در یک سوی دیگر باید دو بال یکدیگر باشند و هماهنگ کردن شهرداری‌ها و شورای شهر با بخش‌های دولتی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه‌های انتخاباتی خود در سازمان صدا و سیما، درباره مشکلات شهر تهران و برنامه‌های خود، اظهار کرد: یکی از بحث‌های مهم برای اداره شهر‌ها به ویژه کلانشهر‌ها این است که دولت، از فرصت شورای شهر و شهرداری که توسط مردم انتخاب می‌شود، استفاده کند.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری‌ها در یک سو و دولت در یک سوی دیگر باید دو بال یکدیگر باشند و هماهنگ کردن شهرداری‌ها و شورای شهر با بخش‌های دولتی حائز اهمیت است. اگر تصمیمات متفرق بین شهرداری و دولت گرفته شود به ضرر مردم، کشور و شهر خواهد شد.

جلیلی گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان برگزار می‌شود به انتخابات شورا‌های شهر هم توجه داشته باشند. چراکه هرچه هماهنگی شهرداری‌ها و شورا‌های شهر با دولت بیشتر باشد نتایج آن نیز موفق‌تر خواهد بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره تنظیم قیمت کالا‌های اساسی، تصریح کرد: هنر دولت این است که باید بتواند پیشی بگیرد از آنچه که می‌خواهد پیش بیاید، دولتی که نتواند در موارد مختلف پیشی بگیرد نمی‌تواند پیش بینی و برنامه برای توزیع داشته باشد. دولت برای تولید، مصرف و توزیع پیش بینی و برنامه داشته باشد. این خطاست که در یک محصول کشاورزی انقدر تولید داریم که روی دست کشاورز باقی می‌ماند و سال بعد تولیدی نیست، نقش دولت در اینجا این است که برای کشت، مصرف و توزیع الگو داشته باشد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنیم در تنظیم بازار امروز فرصت خوبی به اسم فناوری‌های جدید و الکترونیک وجود دارد با سازو کار‌هایی که اندیشیده ایم فکر می‌کنم می‌توانیم از همان شبکه سنتی که در کشور وجود دارد با استفاده از فناوری‌های نوین، توزیع را به بهترین شکل انجام دهیم، مصرف کننده و تولید کننده لطمه نبیند و بازار ثابت باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار