قاضی‌زاده: 

بسته‌ ویژه معیشتی برای مردم در نظر دارم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری به بیان توضیحاتی درباره اختصاص بسته معیشتی ویژه برای مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف برای تنظیم بازار کالاهای اساسی این است که از مصرف کننده نهایی، حفاظت شود و تمامی اقداماتی که انجام می دهیم باید به مصرف کننده نهایی برسد.

وی ادامه داد:  ما دو گزینه خانوار و قدرت خرید داریم و باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید خانواده‌ها را افزایش دهیم. افزایش قدرت خرید به معنی افزایش درآمد ها دارایی و جبران خسارت ها است. هم اکنون ارز چهار هزار و دویست تومانی به اشتباه به مردم داده شد و به جیب رانت خوارها رفت و این رانت را در دولتم به جیب مردم برمی گردانم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بسته‌های ویژه معیشتی به منظور تامین مواد غذایی مردم در نظر گرفتیم.  نظام تولید باید اصلاح، نظام توزیع هدفمند شود. بر اساس عمق خسارتی که مردم می بینند باید این شرایط جبران شود.

وی در پایان افزود: دخالت دولت در فرآیند توزیع واردات و صادرات را نیز توزیع می کنیم. اگر تمامی این نظامات اصلاح شود محصول درست به دست مردم می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
زمان دکترطیب نیاطرح افزایش سودسپرده وسبدکالادرکنترل تورم موفق بودولی توسط نمایندگان مجلس آن زمان متوقف شدوگفتندعامل رکوداقتصادی هست.حالابایددیدگوشت وقتی کیلویی چهارصدهزارتومن یاپانصدهزارتومن شدچه میگن شایدبیان به سوادهمدیگرگیربدهندیاهمدیگررامتهم به خیانت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بسته معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
بسته معیشتی چاره ملت وفشار به ملت نیست به جای کم کردن خزانه وراضی کردن موقت ملت دنبال راهکار پرکردن همیشگی خزانه از راه اصولی و ایجاد یه تعادلی درامور اقتصادی مردم باشید