بررسی و ارزیابی وضعیت کتابخانه‌های عمومی

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت : در سفر‌های استانی وضعیت کتابخانه‌های عمومی را از نزدیک و بی‌واسطه، بررسی و ارزیابی می‌کنیم .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت : در سفر‌های استانی وضعیت کتابخانه‌های عمومی را از نزدیک و بی‌واسطه، بررسی و ارزیابی می‌کنیم و با حضور مدیران ارشد نهاد، ضمن گفتگو با کتابداران و اعضا، کاستی‌های کتابخانه‌ها به صورت میدانی رصد می‌شود.

او گفت : منظور از این سفر‌های بدون اعلام قبلی، غافلگیری نیست و در این بازدید‌ها بررسی می‌شود که تصمیمات ستادی و نحوه مدیریت چقدر با واقعیت‌های موجود اعلام به نهاد انطباق دارد و ما باید از نزدیک مشکلات را لمس کنیم.

او ادامه داد: مدیریت رابطه ستاد با همکاران، نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف نهاد و ترویج کتابخوانی ایفا می‌کند و به تحقق اهداف سازمانی می‌انجامد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، گفت: بازدید و حضور معاونت توسعه کتابخوانی در استان منشاء خیر و برکت است و در این بازدید‌ها بسیاری از مشکلات کتابداران و ساختمان کتابخانه‌ها برطرف خواهد شد.

معصومه حسنی خونسار افزود: اکنون در استان کرمانشاه ۱۰۸ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۴۲ هزار و ۱۸۰ مترمربع فعال است.

او ادامه داد: اکنون یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۲۲۷ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است و تعداد اعضای این کتابخانه‌ها به ۷۲ هزار نفر رسیده است.

حسنی‌خونسار تعداد کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را یک میلیون و ۱۸۴ هزار و۴۲۴ نسخه اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار