پیام و قشم ایر به هم نزدیک‌تر می‌شوند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: همکاری پیام و قشم ایر برای افزایش مسیر‌های مسافری و باری توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دیداری با مدیر عامل قشم ایر به مناسبت نخستین سالگرد برقراری پرواز‌های این شرکت هواپیمایی در فرودگاه پیام گفت: هم اکنون هفته‌ای ۲ پرواز از طریق این شرکت هواپیمایی در فرودگاه پیام به صورت مرتب به مقصد اهواز و برعکس در حال انجام است که طبق نظرسنجی انجام شده بیشترین رضایتمندی را در بین مسافران داشته است.

او افزود: با توجه به برنامه فرودگاه بین المللی پیام برای توسعه مسیر‌های مسافری خود به دیگر نقاط کشور از جمله مشهد مقدس، این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت این شرکت هواپیمایی برای نیل به این هدف هرچه بیشتر استفاده کنیم.

ثناگو مطلق گفت: همچنین با توجه به این که درخواست‌ها برای توسعه پرواز‌های کارگو (باری) از طریق فرودگاه بین المللی پیام به کشور‌هایی از جمله چین نیز در حال افزایش است می‌توانیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی از جمله قشم ایر برای افزایش این پرواز‌ها با هدف توسعه صادرات و واردات نیز گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.