فرماندار شهرستان قزوین :

اعضای شعب انتخاباتی قزوین واکسینه می شوند

فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان به همه عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین گفت: حفظ جان و سلامت اعضای ستاد و شعبات انتخاباتی برای ستاد انتخابات شهرستان قزوین حائز اهمیت است چرا که این افراد با وجود خطراط ناشی از شیوع این ویروس ، قاطعانه با رعایت دستورالعمل بهداشتی پای کار هستند و قدم به قدم تمامی توان خود را برای برگزاری این رویداد ملی بکار گرفته اند ، از همین رو واکسیناسیون این افراد طبق لیست موجود در سامانه در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قزوین قرار دارد .

وی خاطر نشان کرد : اعضا از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی آن می توانند تا قبل از برگزاری انتخابات برای تزریق آن اقدام نمایند .

فرماندار شهرستان قزوین گفت : ۵۵۶ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی ستاد انتخابات این شهرستان پیش بینی شده است که همشهریان می توانند با مراجعه به این شعبات در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کنند.

شفیعی افزود: با تدابیر از پیش تعیین شده رعایت دستورالعمل ها بهداشتی در کلیه شعب اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی عوامل شعب الزامیست ، لذا شهروندان با اطمینان خاطر می توانند به شعبات مراجعه کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.