ممنوعیت ورود به استان اصفهان از امروز

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ساعت ۱۲ امروز ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دو شنبه ۱۷ خرداد ماه محدودیت سفر در سراسر استان اصفهان اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اعلام محدودیت‌های سفر از امروز گفت: از ساعت ۱۲ امروز ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه محدودیت سفر در سراسر استان اصفهان اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با تقدیر از همکاری مردم با فرهنگ استان اصفهان در اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی، افزود: لازم است مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

او بیان کرد: با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، کسانی که به صورت غیرمجاز به ویژه پلاک‌های غیربومی در شهرستان‌های استان تردد داشته باشند علاوه بر اینکه در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد؛ به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی‌توجهی به قوانین بهداشتی توقیف سیستمی می‌شوند.

سرهنگ محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعقیب کیفری برای دفاتر اسناد رسمی اجبارکننده به تنظیم سند انتقال خودرو به هنگام درخواست مالکان برای دریافت وکالت‌نامه‌های تعویض پلاک خاطرنشان کرد: با ابلاغ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به هنگام مراجعه اشخاص برای دریافت وکالتنامه‌های تعویض پلاک، به هیچ عنوان به موجب قانون دفاتر اسناد رسمی اجازه استنکاف از تنظیم وکالت‌نامه‌های مربوطه را به بهانه نیاز به انتقال اسناد قبلی نخواهند داشت.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.