معافیت مالیاتی مستاجر و مالکان منطقه آزاد قشم امکان پذیر شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای مالکان واحدهای تجاری و خدماتی مجوز اجاره‌داری صادر می‌شود تا از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هرمز امیری مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای مالکان واحدهای تجاری و خدماتی مجوز اجاره‌داری صادر می‌شود تا از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

 امیری افزود: مالکان حقیقی واحدهای تجاری و خدماتی با مراجعه به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم می‌توانند نسبت این این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: مالکان حقوقی نیز برای کسب مجوز اجاره داری و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی باید به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان مراجعه کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در خرداد و تیرماه، تصریح کرد: مالکان واحدهای تجاری پس از اخذ مجوز اجاره‌داری از سازمان منطقه آزاد قشم و با تسلیم اظهارنامه املاک خود، از معافیت بهره‌مند می‌شوند.

امیری افزود: فعالان اقتصادی چنانچه به عنوان مستاجر در واحد صنفی مشغول فعالیت باشند، باید نام مالک را در اظهارنامه مالیاتی به اداره دارایی اعلام نمایند.

وی ادامه داد: برای معافیت دو سویه موجر و مستاجر، سازمان منطقه آزاد اقدام به صدور مجوز اجاره‌داری نموده تا مالکان نیز از این معافیت بی نصیب نمانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار