مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم عنوان کرد ؛

کشف و توقیف محموله سوخت (نفت سفید) قاچاق در قم

ریاضی گفت:مامورین کاشف در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سلفچگان ـ ساوه به یک دستگاه خودروی نفتکش مظنون و در بازرسی از آن مقدار ۳۳,۶۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت سفید قاچاق کشف گردید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مامورین کاشف در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سلفچگان ـ ساوه به یک دستگاه خودروی نفتکش مظنون و در بازرسی از آن مقدار ۳۳,۶۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت سفید به ارزش بر مبنای فوب خلیج فارس ۳,۰۸۳,۲۷۰,۴۰۰ ریال را به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال گردید.

ریاضی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار، استماع اظهارات و دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته؛ متهم را به علت داشتن سابقه، علاوه بر ضبط محموله سوخت مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۶,۱۶۶,۵۴۰,۸۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم یادآورشد: بر اساس قانون، کلیه محموله سوخت مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
چقدر قاچاق زیاد شده اینجوری مبارزه می کنید با قاچاق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار