اجرای نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست

نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست، نمایش مستند از زندگی شهید سردار سلیمانی به نویسندگی و کارگردانی کاوه از آبادان است.

بهنام کاوه نویسنده و کارگردان تئاتر خیابانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست، نمایش مستند از زندگی شهید سردار سلیمانی می باشد که منتخب در طرح سراسری اجرای همزمان با حماسه فتح خرمشهر است.

او افزود:اجرای عموم این نمایش در سرتاسر کشور از طریق کانون تئاتر خیابانی برگزار شده است و ۷۸ نمایش‌هایی که مورد تایید قرار گرفته اند نمایش‌هایی هستند که در سال ۱۳۹۹ در جشنواره‌های مقاومت و فجر منتخب بوده اند و در این جشنواره‌ها اجرای داوری و عموم داشتند را به مناسبت حماسه فتح خرمشهر به اجرای عموم گذاشته اند.

نویسنده و کارگردان تئاتر خیابانی تصریح کرد:این نمایش‌ها در سرتاسر کشور به صورت زنده اجرا خواهند شد.

اجرای نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست

کاوه اضافه کرد:نمایش‌های خیابانی از طریق دبیرخانه‌ها مورد تایید قرار گرفته اند و با کارگردان‌های هر شهری تماس گرفته شده و آن‌ها را برای اجرا آماده کرده اند، اجرای نمایش‌ها از تهران آغاز خواهد شد.

او گفت: نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست برگرفته از خاطرات واقعه‌ای من و مادرم است که در تیرماه ۱۳۹۸ در همان سالی که سردار سلیمانی شهید شدند برای او نمایش اجرا کردیم و پس از اجرای همان نمایش پرچم حضرت امام رضا (ع) و خدام وی به همراه عکس خود سردار میهمان خانه ما بوده اند.

او افزود: بنده این دیدار را به صورت نمایش خیابانی به اجرا در آورده و اجرا کرده ام.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.