در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شرایط درخواست وام مسکن و ضروری ایثارگران اعلام شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که تا به حال وام مسکن دریافت نکرده اند، می‌توانند برای گرفتن آن اقدام کنند.

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وام‌های بنیاد شهید به دو صورت هستند؛ یکی وام‌ مسکن که هر سال مبلغ آن توسط هیئت دولت تصویب می‌شود و دیگری وام‌ ضروری که توسط صندوق شاهد به ایثارگران پرداخت می‌شوند.

وی با بیان اینکه سقف این وام‌های ضروری، ۳۰ میلیون تومان است، افزود: ایثارگران به محض اینکه این گونه از وام‌‌های خود را تسویه کنند، می‌توانند دوباره برای گرفتن آن‌ها اقدام کنند.

پاکدل در رابطه با وام‌های مسکن گفت: کسانی که تا به حال این وام را دریافت نکرده اند، می‌توانند برای گرفتن آن درخواست دهند و کسانی که قبلا تا ۲۵ میلیون تومان وام گرفته اند و تسویه حساب کرده اند، مجددا می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استثنائا در قانون بودجه ۱۴۰۰، ۵ هزار نفر از ایثارگرانی که مسکن نامناسب دارند هم می‌توانند با تسویه وام قبلی خود، از این امکان بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: کمیته‌ای در استان‌ها وجود دارد که در آنجا بررسی می‌شود چه کسانی مسکن نامناسب دارند و وام باید به آن‌ها تعلق گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا معانی
۱۹:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با عرض سلام .بنیادشهید هیچ گونه وامی پرداخت نمیکنه وفقط خانواده شهدارو مقابل مردم قرار میده ...کجا وام ضروری به مبلغ سی میلیون تومان میده ؟؟؟من به بنیاد شهید منطقه ۱۱ مراجعه کردم برای وام دو میلیونی که ندادن ...معاون تعاون این بنیاد هم که فقط حقوق میگیره که هرچی بهش بگی یا میگه بخشنامه نداریم یا میگه وام نداریم کلا همیشه میگه نه
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۰۹:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من کارت ایثار دارم مشکل مغز واعصاب دارم هرجا میروم به میگویند برو سهمیه که امد خبرت میدهیم
اما این هم بدانید که خدا ی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۱۰:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
4سال است که مقرر گردیده که هرساله به 50 هزار رزمنده با حضور 6ماه به بالا در جبهه وام مسکن 4درصدی بدهند اما همه این وامها را برایه خود وکارمندانشان تخصیص می دهند وچون رزمندگان سازمانی برایه دفاع از حق وحقوق خود ندارند هیچکس پاسخگو نیست
آخرین اخبار