بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی مهاباد نیازمند بازسازی هستند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: به منظور جلوگیری از بروز تلفات جانی و مالی بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی کم دوام شهرستان مهاباد نیازمند مقاوم سازی هستند.

حنیف سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شهرستان مهاباد به لحاظ واقع شدن در کمربند زلزله و داشتن بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی کم‌دوام نیازمند اجرای اقدامات جدی و پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز تلفات جانی و مالی برای روستاییان است.

او با اشاره به اینکه توجه به سرعت بخشیدن احداث مسکن مقاوم در روستا‌ها امری ضروری است، افزود: سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان در سال جاری برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی اعطا می‌شود.


بیشتر بخوانید


سلامت تاکید کرد: ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته و این موضوع مهم باید همواره مورد توجه مسئولان باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد خاطرنشان کرد: در سال جاری سهمیه شهرستان مهاباد در اجرای این طرح ۲۳۵ واحد مسکن است که در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه و همکاری نهاد‌های حمایتی در مناطق روستایی احداث خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.