تعیین ۷۵۰ نفرعوامل اجرایی انتخابات در گرگان

فرماندار گرگان گفت: ٧۵٠ نفرعوامل اجرایی مانند کاربر رایانه و منشی، در کنار دیگر اعضاء برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در این شهرستان تعیین شدند.

محمد حمیدی فرماندار گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت:٧۵٠ نفر عوامل اجرایی مانند کاربر رایانه و منشی، در کنار دیگر اعضاء برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در شهرستان گرگان تعیین شدند.

این مقام مسئول گفت: یکی از نقش‌های کلیدی کاربران رایانه شعب، احراز هویت رای دهندگان از طریق استعلام کدملی با استفاده از نرم افراز جامع انتخابات است.

او ادامه داد: این کار از جعل هویت و سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

حمیدی افزود: وظیفه دیگر کاربران رایانه جلوگیری از رای‌های تکراری است که با استعلام آنلاین کد ملی افراد امکان تخلف در این زمینه غیر ممکن است.

او گفت: تعداد ۳ هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان گرگان، کار اجرای فرآیند انتخابات را عهده دار هستند که از این تعداد ٣٠٠ نفر را بازرس و سر بازرس تشکیل می‌دهند.

حمیدی گفت:در شهرستان گرگان ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه این شهرستان هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.