تشدید برخورد با شوتی‌ها در استان مرکزی

سرهنگ پورشمس از آغاز طرح تشدید برخورد با خودرو‌های شوتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: با توجه به مطالبات مردم از پلیس طرح تشدید برخورد با شوتی ها (خودرو‌های قاچاق بر) که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محور‌های مواصلاتی استان دارند آغاز شده است.

سرهنگ پورشمس افزود: در یک برنامه ریزی عملیاتی انجام شده طرح برخورد با خودرو‌های صوتی و همچنین خودرو‌های با پلاک مخدوش در استان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

او اضافه کرد: با همکاری تیم‌های انتظامی نخستین مرحله از اجرای این طرح از روز گذشته با تاکید بر نظارت در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های شازند و اراک در دستور کار پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با خودرو‌های شوتی و پلاک مخدوش برخورد شده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت حداکثری گشت‌های نامحسوس پلیس راه استفاده می‌شود.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در طرح‌های نظارتی پلیس راه استان حدود هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی قاچاق بر ثبت سیستم شده و مراحل قانونی برخورد با آنان در حال اجراست که ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی کشور توقیف شده و به استان مرکزی معرفی شدند.

سرهنگ پور اضافه کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و شهروندان همچنین می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ هرگونه انتقاد پیشنهاد شکایات از نوع عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی استان منعکس کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.