رییس حوزه قضایی جازموریان معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علیرضا محمدی، دادرس دادگستری شهرستان رودبارجنوب به سمت رییس حوزه قضایی جازموریان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی حکمی از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، علیرضا محمدی، دادرس دادگستری شهرستان رودبارجنوب به سمت رییس حوزه قضایی بخش جازموریان منصوب شد

در متن این حکم از سوی حجت الاسلام  رئیسی آمده است:

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش جازموریان روز سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور  اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، شفیعی، معاون قضایی و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستان رودبارجنوب و بخش جازموریان برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات  امید سرحدی نژاد، سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان تجلیل می شود.

 انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی سراسر کشور، با امضای حجت الاسلام رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

علیرضا محمدی فعالیت قضایی خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز و تصدی شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب و از سال ۱۳۹۷ به عنوان دادرس دادگستری شهرستان رودبارجنوب به شهروندان خدمت کرده است.

علیرضا محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق گرایش جزا و جرم شناسی می‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.