واکنش توئیتری قاضی‌زاده هاشمی به اظهارات همتی

قاضی‌زاده هاشمی در توئیتر به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات عبدالناصر همتی که گفته بود مگر بورس مایکروفر است که سه روزه اصلاح شود در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آقای همتی پس از مدت‌ها سکوت در برابر زیان هزاران میلیاردی مردم، حل فوری سه روزه برخی مشکلات حاد بورس را زیر سوال می‌برد.

‏جناب همتی‬⁩ به خاطر عملکرد فشل تیم اقتصادی دولت، ⁧‫بورس‬⁩ به کوره ذوب سرمایه‌های مردم تبدیل شده؛ کوره سوزانی که هیزم آتش آن شما بودید.

قاضی‌زاده هاشمی پیش از این معضل بورس را قابل حل دانسته و گفته بود: سه روزه می‌شود مشکل حاد بازار سرمایه را حل کرد، به یک دستور حکومتی از رئیس جمهور نیاز دارد که این اظهارات با واکنش همتی مواجه شده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فکوری
۲۰:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قاضی زاده هاشمی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی بدردوووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی هم از دار و دسته روحانی است . مثل سیف است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
وقتی نیم ساعته با دستور روحانی بورس به خاک سیاه شست قطعا سه روزه هم درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بنده خدا بهتره هر کسی به پیشه و تخصص خودش مشغول بشه.شما هم بهتره همون قرص و کپسول تجویز کنی.بورس را اگر با دستور میشود درست کرد.پس بیماران هم با یک دستور حکومتی بفرمایید از جاشون بلند شن و خوب شن و تسویه کنن بروند خونه.شما هنوز نمی دانی اقتصاد مریض را باید مداوا کرد.؟!نه با دستور،بلکه با رفع موانع تولید و به سود دهی رساندن بنگاههای تولیدی،تا سهام آنها ارزش پیدا کند.تا خریدار پیدا کند تا قیمتش بالا برود تا مثبت شود تا خریدار سود کند.رفع موانع تولید خیلی کار دارد.اولینش رفع تحریم،است.تا وقتی معتقد هستی تحریم اثر نداشته و ندارد بلکه خود یک فرصت و یک نعمت است!!!!مانند جنگ که نعمت بود!!!!صحبت کردن از رفع مشکل بورس و ...کمی خنده دار است.باعث تاسف است که شما را تایید کرده اند و مناسب دانسته اند .از خودشان نپرسیدند این بنده خدا چطور می خواهد ریاست جمهوری کند؟!یعنی همه چیز را میشود و می توانی ظرف سه روز با حکم حکومتی حل کنی؟!!!!!تمام مریض ها از خداوند میخواهند که شفات بده!واقعا حالت خوب نیست.خودت خبر نداری....آدم قحط بود آخه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بورس را بازیچه انتخاباتی خود قرار دادن حالا میخوان اصلاحش کنن؟والله گستاخ تر از این اصلاح طلبان سراغ ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
کشور اقتصاددان میخواد. فقط دکتر محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اقای قاضی زاده تو ازاقتصاد چی میدانی؟ تخصص تو پزشکی هست بعدش هم بورس بادستور اینگونه شد بادستور سه روزه هم باید گفت بورس بورس نیست محلی برای عوام فریبی ورای جمه کنی تو بورس دستور هم محلی برای کسری بودحه روحانی پس من هم میتوانم درمورد پزشکی اظهار نظر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
تو میدونی که اوضاع و احوال مملکت الان اینه شما جماعت اصلاح طلب همچنان در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید
آخرین اخبار