استاندار اردبیل:

کناره گیری جوانان از مسابقه با حریف اسرائیلی نمونه بارز مقابله با استکبار است

استاندار اردبیل گفت: کناره گیری جوانان ورزشکار و متخصص از مسابقه با حریف اسرائیلی نمونه بارز مقابله با استکبار و ظلم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان دیدار با قهرمانان ورزشی و علمی گفت: این جوانان به دلیل اعتقادات قلبی و همسو با مسلمانان غزه و فلسطین، اسرائیل را به رسمیت نشناختند که این اقدام آنان قابل تقدیر است.

او افزود: این جوانان قهرمانان واقعی هستند که اسرائیل را به رسمیت نشناخته و در سایه تربیت خانواده از مادیاتی که به واسطه روبه رو شدن با حریف اسرائیلی کسب می‌کردند، چشم پوشی کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در جریان این دیدار گفت: این جوانان و قهرمانان در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی از مادیات دست کشیدند که نشانگر تربیت والای خانواده آنهاست.

سردار جلیل بابازاده افزود: اقدام این قبیل جوانان باعث آتشفشان نصرت الهی شده و موجب تحقق وعده خداوند مبنی بر محکوم بودن ظلم است.

در این دیدار که به مناسبت هفته بزرگداشت ورزش پهلوانی و بسیج ورزشکاران برگزار شد، با خانواده ورزشکاران، کنعانی، سمیعی و مهران احمدی، قهرمان علمی دیدار و از اقدام ارزشمند آنان قدردانی شد.

از استان اردبیل شش نفر ورزشکار و قهرمان علمی از جمله احمدی، نیکخو، اخوان پور، پازاج، سمیعی و کنعانی در مسابقات مختلف بین المللی از مسابقه با حریف اسرائیلی کناره گیری کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.